{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Daniel V
Daniel V
Tilmeldt:
26. apr 2016
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 17

MTB spor {{forumTopicSubject}}

Rideon.dk er et hobbyprojekt, som vi er en lille gruppe venner, der hygger sig med. Det giver os en grund til at komme ud og prøve en masse spor, og opleve MTB-mulighederne i Danmark.
Siden er en oversigt over mountainbike-spor i Danmark. Vi har i øjeblikket landets største samling af opdaterede spor: Alle vores spor er tracket inden for de sidste to års tid, og lige nu har vi 90 spor på sporkortet.
Alle vores spor kan downloades som GPX-filer, så de kan bruges i din GPS-enhed. Vi har fotos af næsten alle sporene, og har optaget video af en del af vores favoritspor.
Se sporkortet på http://rideon.dk/mtb-spor/ og følg os på Facebook, hvis du vil se vores nyeste spor og videoer: https://www.facebook.com/rideon.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB spor
  • #1   21. jul 2016 Sikke en fin hjemmeside.... smiley

  • #2   21. jul 2016 Ja, den er fin! 👍:)

  • #3   21. jul 2016 Ser meget godt ud, men må indrømme jeg vil være slemt skuffet over at besøge hundsbæk plantage for at køre 3.5 m spor men oki det er så med 65 hm så er man først kommet op må der være AFSINDIG frisk nedkørsel. Kan der være sneget sig en fejl ind smiley

  • Daniel V
    Daniel V Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #4   21. jul 2016 Det er en meget vild bakke smiley

    Det er rettet nu. Tak for info.


  • #5   27. jul 2016 Fin side dog syntes jeg i burde tage billederne i kørsels retningen det andet giver et forkert billede af rutens forløb

    Og der tænker jeg grusgraven i Varde som jeg lige kiggede på og det gør sig sikkert også gældende flere steder


  • Daniel V
    Daniel V Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #6   28. jul 2016 Det kan du have ret i. Nogen gange er det bare svært at vise forhindringerne oppe fra på kamera.

  • #7   28. jul 2016 Helt enig det er svært at tage realistiske billeder af det men nu ser nogle folk jo ruten som værende besværlig da det ligner et stort op drop eller en lang sten opkørsel hvor det i virkeligheden er omvendt altså hvor man køre ud over droppet og ned af stenene

  • #8   4. aug 2016
    Femhøjsande er kun 8,7M det må være en fejl.

    Og så mangler i en del i vestsjælland, men det skal jeg nok hjælpe med. Flot side i har lavet.


  • Daniel V
    Daniel V Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #9   4. aug 2016 Rettet smiley

    Vi tager meget gerne i mod spor vi mangler på siden, vi er kun 3 mand der tracker pt. Så det er ikke alle vi når.


Kommentér på:
MTB spor

Annonce