{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

CykelGalleri {{forumTopicSubject}}

Kære brugere og admins.


Jeg har længe været bruger på BilGalleri, da jeg har været skudt i biler siden jeg stadig var i min moders mave.

Aldrig har jeg kunne forestille mig på en cykel, indtil jeg en dag så min MBK Mirage i det gamle støvede kælderum som jeg simpelthen bare forelskede mig i.

Det var så støvet, slidt og træt en cykel, dog blev jeg inspireret til at redde den og restaurere den. Så det gjorde jeg! Det tog mig cirka en måned, primært fordi jeg skulle vente på dele, hist og her.

Min turkisfarvede MBK Mirage stod nu flot, skinnende og livlig i garagen hvor jeg havde pudset, nuslet og finjusteret den.

Jeg var simpelthen så glad for den cykel og efter at have kørt flere lange ture på den tænkte jeg, "Den skal da på cykelgalleri!".

Så jeg opretter mig som bruger herinde, stærkt forventende af dobbelt så meget virtuelt socialliv da jeg allerede har haft mange gode oplevelser og et godt selskab på BilGalleri, hvilket der stadig er masser af i dag.

To uger gik, før jeg fik nok velkomstpoint til at få lov til at blive medlem. Jeg tænkte ikke så meget over det da det var i ferieperioden. Da jeg så endelig kom ind, fik jeg allerede første dag en anmodning om en udfordring. Der tænkte jeg bare "Yes, der er liv!". Til min store skuffelse viste det sig så, at igennem hele udfordringsperioden blev der kun stemt én gang! Det er ligemeget hvem der fik stemmen, hovedpointen er her bare at der kun var én der stemte.

En dag hvor jeg sidder og keder mig, bladrer jeg igennem cykler i min egen klasse. "Fedt!" tænker jeg, og vælger herefter at udfordre nogle stykker... Ingen svar.


Nu begynder jeg altså at blive lidt mistænksom. Jeg ser alle de mange forskellige cykler, skriver til forskellige brugere, ser mange brugere som ikke er aktive længere... Men det er dødt!

Hele CykelGalleri føles som en spøgelsesby. Det svarer lidt til, at BilGalleri er København, men når man så klikker ind på CykelGalleri, så er det som om at man er ude på lars tyndskids marker hvor kraverne vender og grisene har nummerplader, blot uden stanken..! smiley



Så helt konkret vil jeg bare spørge jer: "ER HER NOGEN?"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CykelGalleri
Kommentér på:
CykelGalleri

Annonce