{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Hvilken mountainbike til stor gut? {{forumTopicSubject}}

Vi prøver lige dette her én gang til.

Sagen er den at jeg gerne vil smide mig nogen kg. Jeg vil derfor gerne igang med at cykle. Det er mange år siden jeg sådan rigtigt har cyklet, så derfor rådfører jeg mig her i håb om at i kan anbefale en anstændig starter cykel i kategorien mountainbike (den skal som sådan ikke køre offroad, men jeg har brug for affjedring til ryggen).

Mig:
193cm
155kg.

Det kræver lidt af cyklen, det ved jeg. Jeg er klar over at den store belastning vil betyde et øget vedligehold, og flere reperationer.

Det næste er at jeg er på et stramt budget, jeg kan måske finde 4000 til formålet, hvis jeg er heldig. Jeg ved godt det ikke er alverden, og at jeg ikke får noget som er fantastisk godt egnet til min vægt, men jeg planlægger at lægge penge til side, så jeg kan få hjul og andre dele der bedre kan bære vægten med tiden når det bliver nødvendigt.

Jeg har ikke mulighed for financiering for at få noget bedre med det samme, men det er vigtigt for mit helbred at komme igang nu, så derfor må jeg gøre det på denne måde.

Jeg håber i kan respektere de begrænsninger jeg har, men at i stadig kan anbefale mig en god mountainbike at starte ud på, med henblik på en senere opgradering!

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken mountainbike til stor gut?
Kommentér på:
Hvilken mountainbike til stor gut?

Annonce