{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.593 visninger | Oprettet:

Steven B
Steven B
Tilmeldt:
28. aug 2016
Følger: 14 Emner: 1 Svar: 3

Valg af brugt full suspension {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på køb af brugte cykler, da jeg har begrænset viden om canyon og hvad der er godt af gearsystemer og affjerdring

Valget står mellem en canyon spektral 6,9 og en canyon nerve al 9.0 LTD.

http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/bikes/mountain-bikes/full-suspension/product/review-canyon-spectral-al-29-6-9-14-48833/

http://www.bike-magazin.de/mountainbikes/all_mountain/canyon-nerve-xc-90/a5869.html




Kommentarer på:  Valg af brugt full suspension
  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #1   28. aug 2016 Udstyrsmæssigt ville jeg tage Nerve'n

  • #2   28. aug 2016 Det er cykler der går i 2 forskellige retninger, så du skal lige gøre op med dig selv hvad du vil.
    Nerven er XC specifik, hvor spectral'en er mere trail orienteret. Sjovere nedad og med mere vandring, men også hårdere at træde opad end nerven.


  • Steven B
    Steven B Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 14 Emner: 1 Svar: 3
    #3   28. aug 2016 Det er det jo nok lettere beslutning end for ventet. Kører ikke voldsomt meget nedaf og går udfra at trail er mere singletrack? XC er nok det jeg kører mest. Hvornår skifter det imellem de 2 trail og XC, vandringen på affjerdringen?

  • #4   28. aug 2016 Jeps, vandring og geometri på cyklen er det der gør forskellen. 130 mm kan også sagtens køre opad, men det er mere effektivt på 100 mm og med en xc geometri.
    XC er jo også en masse singletrack, trail er bare en smule vildere, med større drops og hop osv.


  • Steven B
    Steven B Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 14 Emner: 1 Svar: 3
    #5   28. aug 2016 Okay, så holder jeg mig til nerve, lyder som om det er mere min profil. Tak for gode råde

  • Steven B
    Steven B Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 14 Emner: 1 Svar: 3
    #7   1. sep 2016 Ja det er har du nok ret i. Tror jeg venter lidt til jeg har fundet den helt rette. Det er sgu svære end forventet, der er ret mange ting at tage hensyn til.

Kommentér på:
Valg af brugt full suspension

Annonce