{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Karsten L
Karsten L
Tilmeldt:
1. okt 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11

Racercykel {{forumTopicSubject}}

Efter flere år på MTB'en er det tid til at prøve noget nyt!!

RACERCYKEL!!!!!

Har været rundt i forskellige cykelforretninger og er blevet lidt smålun på bla Scott Foil 10 med opgraderet hjul og Scott foil team issu.
Begge er med Shimanogear.. Den eneste er med
Ultegra di2 og den anden med
Dura Ace 9000 manuel gear!!

Hvad er jeres erfaringer mht racercykel og hvilken geargruppe??

Skal 99% bruges i det flade Vesttyskland så derfor tænker jeg Aero cykel plus at jeg godt kan lide designet!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racercykel
  • #1   9. sep 2016 Super fede cykler. Køre selv med Di2 Ultegra og ville ikke tilbage igen!!

    Kabelføringen på scott'en er efter min mening helt helt i vejret, hvis du køre med DA9000 i kabel udgave, så vil du få ridser på rammen meget hurtigt. Så jeg ville helt klart vælge Di2



  • #2   9. sep 2016 Rammen kan vel beskyttes med transparent pads. Synes argumentet er lidt sløvt.

    Når man bruger så mange penge på cykel, er sjældent for at trille rundt i morfar hygge tempo.
    Jeg ville helt klart tage den billigste udgave og bruge nogle penge på en wattmåler istedet. Du bliver ikke hurtigere eller bedre på en cykel med elektroniske gear.




  • #4   9. sep 2016 Jeg synes du skal tage den dyreste af de to.

  • #6   9. sep 2016 Det kan godt være det er sløvt. Det er som sådan også kun noget med udseende at gøre, går ikke ud over funktion på nogen måde.

    Men personligt ville jeg ikke have en ramme hvor kablerne løber på den måde. Det kan laves MEGET pængere!!

    og sådan nogle transparent pads, det er simpelthen så grimme. Det ødelægger alt for mig når jeg kigger på den.


    profilbillede
  • #7   10. sep 2016 Fedt du lige smider et billede, kan kun give dig ret👍🏻:)

Kommentér på:
Racercykel

Annonce