{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.562 visninger | Oprettet:

hAR KØBT EN mpeg-4 TV-TUNER, men det virker ikke... {{forumTopicSubject}}

Arrrr,,,

Jeg er ved at blive sindsyg

Jeg har købt et 4 år gl. 42" Philips fladskærms tv til pigerne, og det er modellen uden MPEG4 tuner. Derfor hentede jeg en i Harald Nyskrald sammen med HDMI kabel. Hjembragt og lidt spændt monterede jeg også lige HF sikre stik, samlede det hele og... NOTHING.. BLÅ særm.. Når jeg slukker for tuneren og tænder igen, så kommer der i få sek et reklame skilt for Denver, men den forsvinder hurtigt..

Og så skriver skærmen - Intet Ingdagns signal ???

Hvad dælen gør jeg forkert???

Ringede så til antenneforeningens montør, som sagde, at den model ofte var defekte, Kørte derfor til Næstved og byttede den - Samme resultat!!!

h j æ l p . . . . .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hAR KØBT EN mpeg-4 TV-TUNER, men det virker ikke...
  • #1   23. okt 2013 Vi har kabel-tv i antenneforeningen (Yousee), og det er en model dvb-c mpeg-4 hd tv-tuner jeg har købt

    /Lars


  • #2   23. okt 2013 Hvordan får du dit antenne signal ind? Er det via kabel tv eller antenne. Der er nemlig forskel på om det er en DVB-C (kabel) eller DVB-T (Antenne) dekoder.

  • #4   23. okt 2013 Vi har en antenneforenin g, så signalet kommer ind via stikket i væggen

    TVét står på den kanal der hedder HDMI 1, som er der stikket er sat ind i TVét


  • #6   23. okt 2013 Hvordan kan jeg søge kanaler, når der tilsyneladende ikke er forbindelse... Jan kan trykke på hvad som helst på fj.betj til tuneren, men intet virker...

  • #8   23. okt 2013 Og er den boks du har købt beregnet til DVB-C? Umiddelbart kan jeg kun finde DVB-T tunere hos harald nyborg. Og de to signaler kan ikke snakke sammen.
    Glem det jeg kan se de har en også.
    Er der forbindelse i stikket i væggen? har du prøvet med andre tv? det kan jo være den ikke er sat til forbindelsen ind i huset. Er det et F-stik der sidder på, eller en af de billige antenne stik med plastic kappe du kan vippe af?


  • #11   23. okt 2013 Der er liv i antenne-stikket, for lige nu sidder det bare i tvét så jeg kan se de 13 analog kanaler foreningen stadig sender analogt....

    Og nej, der er én knap på tuneren ON/OFF, og ikke nogen på fjernbetj. der hedder MENU smiley

    Brugsanvisningen siger ; Saml, og så skal der komme en side op med indstillings munuén.. Men det gør der ikke. Og tvivler bare på det er tuneren, for dette er nr. 2 fra samme sted jeg prøver...

    Bliver sgu nok nød til at få en gut fra antenneforeningen ud, øv. Sure penge at smide efter det


  • #12   23. okt 2013 tjek nu stadig at det er den rette dvb tuner du har! Du har stadig ikke sagt om det er C eller T modellen du har købt i harald

  • #13   23. okt 2013 Jo, det har jeg skrive´t oppe i mit indlæg nr 2 smiley

    Den hedder : Denver dvb-c mpeg-4 hd tv-tuner

    smiley


  • #14   23. okt 2013 Flot af mig smiley Hvad med at teste den boks inde i stuen på et tv der virker? Så kan du hurtigt få udelukket kabler osv


  • #17   4. nov 2013 Thanx ALL !!

    Og det var præcis hvad jeg gjorde smiley Kørte retur igen-igen og fik mine penge retur, og købte en bedre boks.

    Så nu kan ungerne se Disney mmm


Kommentér på:
hAR KØBT EN mpeg-4 TV-TUNER, men det virker ikke...

Annonce