{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Så nemt er det at få sin Bike ind her {{forumTopicSubject}}

Med 5 billeder og en middelmådig tekst kan det altså lade sig gøre at få optaget sin cykel efter Bazooms nye optagelses regler

3 rigtige billeder og 2 "fabrikerede" ... That's it.

Jeg skrev for nogen tid siden, da Bazoom ændrede deres regler omkring optagelse af cykler, at så ville alt "skravlet" også blive stemt ind.

Ikke fordi denne cykel er noget "skravl" ... slet ikke,
Men hvor nemt kan det blive?
Jeg synes squ ikke det er godt nok at smide 3 billeder af cyklen op og så er det OK.

Jeg er selv Specialized/ S-Works ejer, så jeg ser selvfølgelig gerne enhver Specialized cykel blive stemt ind her, men der må være grænser for nemhed.

Jeg vil ikke hænge cyklen og dens ejer ud, for den fortjener en indstemning, når materialet er der, men i kan vel selv regne den ud ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så nemt er det at få sin Bike ind her
  • #1   27. okt 2014 Giver dig ret, mange af os som "har gjort en indsats" for at få vores cykler ind bliver jo næsten latterliggjort. Det er jo et galleri det her.

  • #4   28. okt 2014 Tendensen er desværre at hvis det er en dyr cykel, kommer den ofte nemt ind. Og modsat kommer en standart city bike kun ind hvis den er 100% iorden. En ting er at man ikke har viden nok til at skrive en rigtig eller god beskrivelse. Der er ofte hjælp at hente hvis billederne er ok. Og hvor svært er det lige at skyde 10-15 billeder af sin bike???
    Vi skal ikke bare side og skyde cykler ned som prøver at komme ind. Men 3 dårlige billeder + 2 fundet på nettet skal bare ikke ind. Kan kun give BeOne777 ret her.



  • #6   28. okt 2014 DaveB

    Det er da en lidt tarvelig holdning, hvis du spørger mig? Du mener at CG kun bør være for cykler der er unikke eller særlige? Bevares, jeg synes da også at cykler som der er gjort noget ved, er federe end en standard cykel, men derfor bør folk da have lov til at vise den frem alligevel, især hvis de har gjort sig umage med en oprettelse, hvor der både er flotte billeder og en god tekst.
    Og hvis man endelig opretter en speciel cykel med 3 dårlige billeder og en mangelfuld tekst, så bør man vist spørge sig selv hvorfor man egentlig gør det?


  • #8   28. okt 2014 Hvis det kun er et Galleri, hvorfor er der så et forum til folk med forskellig interesse eller et salgs marked....det har da ikke noget at gøre med et galleri (går ud fra at et galleri er hvor man viser sine ting og interesser).

    Syntes at dette "forum" eller galleri til tider er lidt for snobbet om man nu køre på det rigtige mærke eller om ens skruer nu er af den rigtige farve...

    Hvad er der blevet af det med en fælles interesse på alle plan ?


  • #9   28. okt 2014 For mit vedkommende har det intet med snobberi, er fløjtende ligeglad med om cyklen hedder greenfield, xcite, scott, eller trek.
    Det som jeg er sikker på Dave og de Beone, mener er at dem som kommer herind med kopierede billeder og meget dårligt beskrevet tekst det mindste man kunne gøre er vel at tage nogle anstændige billeder og sætte sig lidt ind i hvilke komponenter der er på ens egen cykel det er jo det der er formålet med CG, som hjemmesiden siger så hedder det jo cykelGALLERI.


  • #11   28. okt 2014 Dave, jeg tror bare at de lempelige krav gør at der kommer endnu flere af de Bilka og Harald Nyborg cykler, som du ikke gider se.
    Jeg har det ligesom Christian. Jeg er ligeglad om der står Greenfield, Canyon eller Pinarello på cyklen der bliver oprettet, så længe folk har gjort sig umage med oprettelsen.


Kommentér på:
Så nemt er det at få sin Bike ind her

Annonce