{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvet fælgbånd
  • #1   8. feb 2017 Why?

  • #2   8. feb 2017 Man ka få noget gult!! Eller hvid??

  • #3   8. feb 2017 Fordi jeg elsker min cykel og det vil gi den et anderledes udtryk...

    Der er huller i mulefüt fælgen så det kunne blive lidt frækt med 30 store farvet felter når hjulet rotere og den står stille..

    Har du et link til det gule fælgebånd?


  • #4   8. feb 2017 Chainreactiobcycles.com eller
    Bikester.dk

    Men så kan jeg forstå at du måske kører FatBike?? Så kan fælgbredde godt begrænse mulighederne!!!


  • #5   8. feb 2017 Dæk-indlæg kommer i forskellige farver, afhængig af dæk str. ( noget anti-punktering) ..de kunne måske være en mulighed !!

  • #6   8. feb 2017 Cool..

    Jeg kører 29 + og dækkene er 29x30 så en mellem ting mellem fatbike og alm.



  • #7   9. feb 2017 Surly har selvfølgelig deres orange.
    Men tænk kreativt. find noget folie eller andet der er plast/gummi og læg ind. derefter giver du det gorillatape til at dække så slange/snask ikke siver ud, og så har du fået lige det du vil have.
    gaffa er IKKE det samme som gorillatape.


  • #8   10. feb 2017 Hey

    Jeps Surlys rim strip fandt jeg igår på nettet og det fåes i flere farver, så det kunne nemt være en mulighed...udfordringen bliver vist at finde et sted der sælger den røde smiley

    Kunne selvfølgelig godt hoppe ud i noget med at finde noget kraftig rød plastik og gir det lige et forsøg.

    Jeg havde rent faktisk købt en regnbue farvet duck tape men havde ikke gennemtænkt det og det virkede ikke....

    Jeg har pt alm gaffel tape og på baghjulet virker det fint, foran knap så meget... Havde gennemsigtig gorilla tape i inden jeg puttede gaffaen i...

    Min erfaring er at man godt kan bruge forskellige slags tape , det skal bare sættes ordentligt i, så kan det godt holde luften imellem turene og igennem længere tid....


  • #9   10. feb 2017 Hvad er det for en mtb

  • #10   10. feb 2017 Trek stache.....



  • #11   10. feb 2017 Ser ud til det virker i 2 forsøg......

    profilbillede
  • #12   11. feb 2017 snak med 29'er Bike Shop de kan nok godt få Surly hjem

  • #13   13. feb 2017 Hvordan køre sådan en 29+

  • #14   13. feb 2017 Den kører godt og den er sjov. De store dæk er kommet for at blive ihvertfald hos mig....

    På trods af de små knopper, som chupacabra dækket har, så er der så meget riv i dem alligevel, pga bredden og antallet af knopper. Dækket vejer tilmed ikke helt vildt meget som man skulle tro.

    Opad er der meget bid og over rødder osv bruger dækket mere underlaget til at komme frem hvis det gir mening....

    Det største problem er at jeg tror det bliver overordentlig svært at gå tilbage til de "normale" og "små" dæk. Så for mig hedder den næste cykel med overvejende sandsynlighed også en + cykel.

    Har i øvrigt lige sat min rigide gaffel på igen og det holder synes jeg.

    Er du på udkig efter noget?


Kommentér på:
Farvet fælgbånd

Annonce