{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Ville denne kassette/klinge kunne bruges? {{forumTopicSubject}}

Jeg kører idag med 12-30 kasette, men jeg kan ikke finde en kassette med tilsvarende gearing hos min favorit-shop.

Ville jeg kunne købe en kassette med lidt anden gearing, uden at skulle justere gear, ændre kædelængde osv?

Jeg har ikke super meget erfaring, så ville gerne bare kunne skifte det hele ud, nogenlunde smertefrit...

Ville 11-28 fx. kunne bruges, i stedet for min nuværende 12-30?

Og det samme med klingerne foran. Skal jeg vælge samme antal tænder, eller kan man sagtens gå en tand op eller ned uden problemer. Og uden at være cykelmekaniker.

på forhånd mange tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville denne kassette/klinge kunne bruges?
  • #1   22. feb 2017 Ja og ja. Men køb da en kæde med. Så hvis kæde bliver for lang eller kort. Så skifter du også bare den. Så det kører smurt smiley men husk fx mål på klinge foran. ( hul til hul )

    Hvad vil du skifte for klinge til? Og fra hvad af?


  • #2   22. feb 2017 ok, tak for svar smiley

    Jeg vil skifte hele skidtet - kassette, kæde, klinger og pully-hjul. det hele er slidt...

    Så jeg køber også ny kæde.

    Jeg fandt samme klinger, så skifter bare ud med det jeg allerede har... Det er 39 og 52 tænder...


  • #3   23. feb 2017 Hvis du selv kan skifte de ting ud. Kassette og samle kæde. Så kan du hele os juster gear. Eller finde ud af hvordan

  • Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 13 Følgere: 2 Svar: 5
    #4   23. feb 2017 Jeg mener at have set din størrelse her http://a24.dk men er ikke helt sikker. Der er meget at vælge imellem.

Kommentér på:
Ville denne kassette/klinge kunne bruges?

Annonce