{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.770 visninger | Oprettet:

Remtræk eller kæde {{forumTopicSubject}}

Hej ...

Jeg går og overvejer en Canyon Urban men er meget i tvivl om jeg skal vælge remtræk eller alm. 10 speed udvendige gear. Jeg er lidt hooked på det vedligeholdsfri remtræk, men er lidt fristet af den billiger og letter version med udvendig gear. Pris forskellen er kr. 3200,- er remtræk det værd, på den lange bane ?

Nogle som kan hjælpe mig med mit dilemma?

Pft. Glen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Remtræk eller kæde
  • #1   16. apr 2017 Hej Glen

    Jeg kender ikke meget til Continentals bælter og deres kvali.
    Men jeg ved at et bælte fra Gates holder omkring 8000km, så der er jo relativt pænt og Conti laver jo lækker gummi ellers smiley

    Du skal ikke smøre den og derved går den ikke til i vind og vejr og så er det mega fedt smiley
    Alt kan gå i stykker også sådan et bælte hvis der kommer noget uønsket ind imellem bælte og tandhjul og så koster det, ved en hurtig google søgning, ca 100euro for et nyt bælte smiley

    Der er argumenter nok, for 3200,- kan du også skifte nogle kæder og så er der jo altid tyveri af en cykel som er lidt ud over det sædvanlige smiley og så er det jo en Canyon og der er jo ikke alle cykelforretninger der gider bruge deres tid på internetkunder og specialvare smiley

    Det kan anbefales, både for vedligeholdesfaktoren og på coolnessfaktoren.


Kommentér på:
Remtræk eller kæde

Annonce