{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kranksæt
  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #1   13. jul 2017 Det bruges stadig på børnecykler.

  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #2   13. jul 2017 Det har virket helt fint i mange år, nu er det bare det nye sorte

  • #3   13. jul 2017 har shimano xt med 3 klinger til 10 speed på min

  • #4   13. jul 2017 Det kommer vel an på hvad og hvordan man kører? Hvis man ændrer på den slags fordi det er trend og ikke efter ens behov, så er man i min verden ret afmarcheret i knoppen. Lidt ligesom alle dem der fjernede spacere under deres frempind, fordi Brian Holm havde sagt at det lignede lort, men endte med en elendig kørestilling.
    Jeg skal snart have ny kæde, kassette og klinger på min MTB og min mekker prøver virkelig at overtale mig til at skifte til enkelt klinge. Men jeg kører en blanding af vej, sti og spor og er derfor glad for mit triple-sæt. Så trend eller ej, jeg beholder mine tre klinger.


  • #5   13. jul 2017 Sram laver ikke en forskifter til 12sp.
    11sp laves i 2x

    Det synes jeg siger det hele. Med mindre man køber en mtb med "forældet" dele så findes 3x ikke mere.

    Artiklen er i øvrigt fra 2012 og jeg har ikke læst den.


  • #6   13. jul 2017 jeg køre i blandet terreng med stejle bakker til tider

  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #7   13. jul 2017 Bruger du den lille klinge foran?

  • #8   13. jul 2017 Kun til en enkelt bakke den er vildt stejl

  • #9   14. jul 2017 Ja, 3 klinger er yt. Med et 3 x 10 (22, 32, 44 klinger) og en 11-36 kassette har du overlappende gear på 14 af dem - altså har du effektivt 16 gear. Ja, du kan få lidt mere fornuftig kædelinie og hele linien og bla bla bla..

    Jeg er stor fan af 1x, men der er da bestemt tilfælde hvor 2x10 eller 2x11 giver mening. Har man tynde ben eller skal passe på sine knæ, så kan den lille klinge give god mening.


  • #10   20. jul 2017 Det er nok lige så yt som 26".
    Forstået på den måde at det du des, men ikke i så stor udstrækning som tidligere. Der er mange som stadig har det og er glade for det, men det producers ikke i så store mængder mere.

    Jeg kører selv 1x11 og er absolut glad for det. Hvorfor have en forskrifter, når det ikke er nødvendigt smiley Har alle de gear jeg skal bruge, og kun på én skifter.
    Less is more.


Kommentér på:
kranksæt

Annonce