{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.441 visninger | Oprettet:

Skrot eller salg af 6 år gammel cykel? {{forumTopicSubject}}

Jeg står med min 6 år gamle cykel, som har stået stille de seneste 2 år, da jeg ikke bruger den længere.
Jeg ved at begge hjul er flade og at det forreste bør skiftes helt ud, da det slingrer ved kørsel. Udover det ved jeg ikke om bremsesystem eller gearing fungerer uden problemer eller om det også skal have en kærlig hånd.
Den fremstår pænt og har ikke været udsat for vind og vejr, da den har stået opbevaret indendørs.

Jeg er i tvivl om det er noget man overhovedet kan sælge for penge, eller om den er direkte til genbrugspladsen? Eller kan man få noget for den hos en cykelophugger?
Jeg bor i Hillerød og kan ikke transportere den ret langt, så er der nogen der kender til noget i byen? smiley

På forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrot eller salg af 6 år gammel cykel?
  • #1   18. okt 2017 Smid den til salg på DBA til en lav pris og beskriv fejlene. Du kan højest sandsynligt sælge den til en lav pris, og derved undgå at skulle til at transportere den til skrot eller genbrug selv. smiley

  • #2   18. okt 2017 Det ser da ud til at den er i ok flot stand, og Von Backhaus er et fint kvalitets mærke så jeg vil da klart prøve at sælge den.
    Kender du ikke nogen der kan fylde luft i og give den et lille service? For så kan den da godt indbringe en 1000kr vil jeg mene.


  • #3   19. okt 2017 Prøv at sætte den til salg for 3-500 - husk at beskriv fejlene som Simon også skriver.
    Er sikker på at den ville kunne sælges i Vestjylland, men kender ikke markedet på Sjælland smiley


  • #4   20. okt 2017 Jeg havde sat den billigt til salg.

    Men hvis du alligevel vil smide den ud, så prøv noget sjovt... Stil den på Hillerød Station(eller et lignende sted) og lad være med at låse den. Kunne være sjovt at se hvor længe den får lov at stå. Enten bliver den hugget af en cykeltyv som laver den og sælger den videre eller også bliver den fjernet og solgt på auktion. Højst sandsynligt havner den et sted hvor en anden får gavn af den.


Kommentér på:
Skrot eller salg af 6 år gammel cykel?

Annonce