{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.430 visninger | Oprettet:

KRANKBOX? HJÆLP SHIMANO {{forumTopicSubject}}

hej jeg har endelig fået mine gear til og spille. men jeg har lidt problemer med krank, da jeg har flyttet stumper over fra en anden racer, mit Garniture sæt er af mærket shimano Biopace det passer på krankboxen, men den inderste klinge sidder 5-6mm fra stellet når den er spændt. den originale krankbox på min peugeout er sådan en med løse lejer og løs aksel, har en shimano som passede i en lukket krankbox, men den er lidt forkort, så der rører inderste tandhjul ved stellet når den er spændt mit spørgsmål er , så længe det shimano krank og de firkantet, er det kun "længden" der forskellig? kan se når jeg kigger på nettet er indbydnings dybden den samme ca 68mm men den samlede længde på aksel er forskellig ?

fordi skal vel bar finde en som er imellem den orignale og den jeg har liggende? mit problem er den godt kan tage alle gear på høje klinge, men synes kæden er for skrå, det kører fint, men tænker på en del øget slid


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KRANKBOX? HJÆLP SHIMANO
  • #2   26. jul 2011 jep men det for meget til at jeg kan justere forskifter, den kan godt lige hænge kæden på den store klinge, men den skraber på kæden udvendig, den måtte godt hoppe 3mm mere så der var fri omkring kæden

Kommentér på:
KRANKBOX? HJÆLP SHIMANO

Annonce