{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.711 visninger | Oprettet:

Racer cykel - hjælp til at finde resavedele {{forumTopicSubject}}

Jeg har en racer cykel fra Giant som nu efterhåden er nogle år gammel, det jeg savner lidt er at nogle dele detsværre er begyndt at ruste lidt så det jeg godt kunne tænke mig er om nogle kan hjælpe mig med at linke til resavedele som jeg skal bruge for at skifte delene, min cykel er ca. 5-6 år gammel.

1) Har en skrue/møtrik ting der sider oppe i styret som vist nok holder styr+forgaffel sammen, der bruges en brakonøgle for at skrue den af, er et muligt at købe en ny af dem, i så fald hvor og kan man få nogle der ikke ruster så nemt eller er det normalt at den skure ruster?

2) Har i min forgaffel + baghjul sådan ogle skrue til at holde hjulene på som kan spændes med håndkraft, disse "spænde" ting er ved at ruste, og kunne godt tænke mig nogle nye af disse, nogle der ved hvor de kan købes? ved godt der muligvis er noget med mål på dem men det må jeg så selv måle efter, jeg aner bare ikke hvor jeg skal købe mine dele henne.

3) hvis cykel har fået nogle små riser, er der på nogen måde mulighed for at købe noget "lak" til at lappe disse små ris huller eller skal hele cyklen om lakers for at fjerne disse huller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racer cykel - hjælp til at finde resavedele
Kommentér på:
Racer cykel - hjælp til at finde resavedele

Annonce