{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

simon ø
simon ø
Tilmeldt:
13. feb 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42

Ny carbonramme har underligt 'slid'mærke {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået fat i en ny Trek carbon mtb. Jeg har været i skoven på den for allerførste gang her til aften. Jeg får den vasket og pudset, og det er dermed første gang jeg kommer tæt på alle detaljer og har fingrene rundt over det hele.
Jeg ser så rundt om kranken, men på selve stellet, at der er et hvidt mærke. Ligesom når sort plastik bliver bukket og strukket, bliver det mælkehvidt i strækområdet. Jeg frygter det samme er sket her, men aner ikke hvordan carbon opfører sig. Jeg vedlægger et billedevor man muligvis kan se det. Det er det hvide mærke der løber langs den røde/orange muffe (som jeg forstiller mig er en form for afskærmning, så sand osv ikke kommer ind i selve kranken).
Jeg skal alligevel ud til forhandleren med den i løbet af ugen, men jeg kan godt lide at være en smule forberedt. Er der nogen der kan se hvad det kunne være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny carbonramme har underligt 'slid'mærke
  • #1   1. sep 2014 hva med et billed uden blitz

  • Maller
    Maller Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 190
    #2   1. sep 2014 Det er højst sandsynligt bare malingen der er flækket, ingen problemer i det men de skal give dig en ny eller kompensere for det smiley

  • simon ø
    simon ø Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #3   1. sep 2014 Man kan desværre ikke rigtig se det uden blitzen.
    Ok, hvis det bare er malingen går det nok, men det er da et underligt sted den er flækket. Den er ikke blevet ramt af noget, for den tur jeg var på i skoven var meget stille og rolig.


  • simon ø
    simon ø Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #4   1. sep 2014 Der er ro på igen.
    Et plastikbeskyttelses-klistermærke havde løsnet sig rundt i kanten, og derfor kunne det ligne der var en lille skade.


  • #5   3. sep 2014 Tjek denne video så bliver du endnu mere glad for og have din carbon ramme og man er ikke så nervøs smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=xreZdUBqpJs


  • simon ø
    simon ø Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #6   4. sep 2014 Ja, jeg ved godt de holder til rigtig meget smiley Dog ved jeg også, at når det først er svækket, er det noget skidt. Og derfor var jeg lidt nervøs for min, hvis det var en revne.

Kommentér på:
Ny carbonramme har underligt 'slid'mærke

Annonce