{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Forgaffel til nybegynder. {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Er igang med en ombygning af en cykel så kan jeg lege lidt med den i skoven. Dette er det eneste den kommer til at blive brugt til med meget stor sansynlighed.

Der bliver ikke noget med vilde hop og downhill (vi bor i DK og jeg er trods alt nybegynder), og jeg sidder nu og leder efter en forgaffel der er til at betale og som kan få mig igang indtil jeg finder ud af om det er noget jeg vil blive ved med..

Har kigget lidt på denne: http://www.ebay.com/itm/2014-Suntour-XCR-Bike-Fork-Manual-Disc-Brake-MTB-26-1-1-8-Stanchion-32mm-White-/261456507305?pt=US_Forks&hash=item3ce005b1a9

er det eventuelt noget vil kunne bruges i en snæver vending indtil jeg finder ud af om jeg vil smide pengene efter en ordentlig. Jeg ved godt at dette absolut ikke er en fantastisk vild og brilliant forgaffel, men jeg vil gerne vide om den vil knække sammen første gang jeg bruger den, eller om den kan holde til nogle ture i skoven?

Håber på jeres hjælp og råd.

Mvh Lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forgaffel til nybegynder.
  • #1   1. sep 2014 Hej Lasse.
    Kender ikke den gaffel, men tænker at de aller billigste kan være et skidt køb.
    Du linker i øvrigt til en Ebay sælger i Taiwan, så det kan nemt blive noget dyrere med told/moms og håndtering af PostDanmark.

    Hvad med dit stel, er det til affjedret forgaffel? Hvis ikke, kommer du til at løfte forenden, og dermed ændre vinklen og styreegenskaberbe drastisk.


  • #2   1. sep 2014 1)
    Der kommer told / moms på og prisen lander på 1000 +/- inden den lander på din adresse.

    2)
    Når nu du er nybegynder.