{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af model
  • #1   16. okt 2014 Hej Christian.
    Jeg køre med ultegra di2
    Det skifter Sindsygt godt. Og rigtig nemt og indstille. Men hvis jeg fik mulighed for at vælge ville jeg tag dura Ace. Den er letter og skifter jo os super.


  • #2   16. okt 2014 hej Thomas tak for hurtigt svar, det lyder godt, ja selfølgelig :D, den cykel jeg kikker på er os 12 kilo dyrere med elektronisk dura ace,men kun 2 tusinde kroners forskel mellem ultegra di2 og almindelig dura ace,det er mellem de to jeg ligger

  • #3   16. okt 2014 jeg ville tag di2 en, kører med dura ace di2 på min cykel, super nemt at indstille, du slipper for slidte kabler, skifter perfekt og er super smuk:)

    mere lækre greb og dejlige skift du ikke mærker:) skal have den nye xtr di2 til min mtb smiley

    så tag di2


  • #4   16. okt 2014 Hej gon det lyder godt med kablerne. Eneste rigtige forskel på de to grupper er vidst os kun få hundrede gram og så det sprint skift. Nice det lyder fedt er det lige kommet elektronisk til mtb os

  • #5   16. okt 2014 ja ville sige ultegra er fint nok:) dura ace er jo kun vægt og design;) så ville tag det jeg synes ser fedeste ud.

    ja den koster også lige 24.000 kr ud


  • #6   17. okt 2014 Du skal helt klart vælge Di2.
    Forskellen mellem Ultegra og Dura Ace er kun design og vægt.

    Når du først får prøvet Di2, så tror jeg aldrig du går tilbage til mekanisk gear igen smiley

    Jeg har ved flere løb fået kommentaren " hold kæft, den siger jo ingenting" ....
    Nej ... klart ... jeg ligger jo ikke og fedter rundt i gearene smiley

    Sørg for at få batteriet ind i sadelpinden ... det pynter smiley


  • #7   17. okt 2014 Beone det lyder godt. Så tror jeg at jeg sætter mig i kø til cyklen nu. Da den ikke er på lager endnu og inden den bliver udskudt på ny med leverings dato.mener batteriet sidder under styret på den canyon ultimative cf slx som det drejer sig om

  • #8   18. okt 2014 Det er Juncbox'en du kan se under frempinden.
    Det er her ledningerne fra STI grebene samles.
    Det er også her du tilslutter lader så batteriet kan oplades.
    Samtidig er der nogle lysdioder, så du kan se batteri status samt ved justering af gear, som foretages med STI grebene.

    Batteriet sidder inde i sadelpinden, hvis junkboksen sider under frempinden.

    God fornøjelse med den ... den ser fed ud smiley

    Husk ... masser af billeder når den skal modtages herinde smiley


  • #9   18. okt 2014 det er jo bare super, så skal jeg ikke tænke på og gemme batteri væk alligevel, ps lader følger vel med standard smiley , jo tak skal du have nu skal jeg bare finde ud af om det skal være som min foregående canyon ultimate slx der os var i stealth, eller jet silver ser os fed ud

  • #10   19. okt 2014 Ja, der følger en USB lader med som standard.

    Hvis du har en Garmin enhed såsom 500, 510, 800, 810, kan du bruge dennes lader fra en stikkontakt sammen med Shimano laderen.
    Det tager kun den halve tid at oplade når det går via stikkontakten smiley


  • #11   19. okt 2014 Okay godt nok.fedt men har ladet mig fortælle fra en at han kun har ladet den op engang i sæsonen. Og han cykler ellers en del. Så det lyder jo godt. Hvis det ellers kan have sin rigtighed ?

  • dan G
    dan G Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 6
    #12   21. okt 2014 Hos Egedesøe (bikersbest) siger de ca 20.000 gear skift. men så spiller vejret osv jo også ind, lige som med alt andet der har et batteri. Så alt efter hvor meget han cykler, hvor lang hans sæson osv er kan det godt passe

  • #13   21. okt 2014 I sommeren 2013 var min S-Works og Jeg i Paris og tilbage på en opladning ... uden dog at gå helt tør smiley
    Det var kun mig der gik lidt tør ind imellem smiley smiley

    Mener man siger omkring 3000 km pr. opladning.


Kommentér på:
Valg af model

Annonce