{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Løst bremsehåndtag/arm SLX M675 {{forumTopicSubject}}

På mine SLX bremsehåndtag (M675) sider der en lille metal bøjle/fjeder der holder "armen" ind til stemplet, altså den der trækker armen ind mod håndtaget alt efter hvordan man stiller "Reach adjust skruen"
På mit højre håndtag er det lykkedes mig at springe den bøjle, nogen der hved hvor man finder sådan en og hvordan man skifter den? Har ikke kunne finde noget i shimanos tech docs!

Alternativt overvejer jeg at udskifte selve håndtagene til XT, de er vist ikke så galt dyre!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løst bremsehåndtag/arm SLX M675
  • #1   5. mar 2015 for lige at uddybe, så fejler selve bremsen ikke noget, det er bare selve hådtaget der dingler rundt istedet for at være lige precis der hvor man gerne vil have det.
    så snart man har en finger på bremsen mærker man ingen forskel


  • #2   5. mar 2015 Den billigste løsning er at skille grebet ad og selv lave en fjeder af noget metal.
    Ellers skal du høre de lokale cykelhandlere om de har et defekt greb liggende du kan tage fjederen fra.
    Ville gerne sende fjederen fra mit M666 greb men grebet lever endnu(utæt ved stemplet).


  • #3   5. mar 2015 Har lige købt 2 komplette xt trail til ca 550 stk. på Rosebikes smiley

  • #4   6. mar 2015 Ok jeg prøver at splitte håndtaget af her i weekenden og ser hvad jeg kan fikse, alternativt må jeg leve med skidtet eller også skifter jeg selve håndtagerne til XT. ser ingen grund til at skifte hele systemet, kaliberne fejler jo ikke noget

  • #5   6. mar 2015 Jeg har også kun skiftet det der var nødvendigt. Så pt hedder det M665 kalibre og M666 greb.
    Hvis du køber komplet greb så overvej dansk butik, det er faktisk ikke dyrt.


  • #6   6. mar 2015 Ja tror det var vist ved cykelpartner eller grej at jeg så dem til 280... Har desværre ikke en veludstyret cykelbiks i nærområdet


Kommentér på:
Løst bremsehåndtag/arm SLX M675

Annonce