{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test af falske Kina rammer
  • #1   1. jul 2015 Sådan så er det sort på hvidt - det vi allesammen har sagt smiley

  • #2   2. jul 2015 Det er en fin artikel, men jeg syntes ikke den fortæller noget.

    De har sammenlignet 1 kina ramme, med en orignal ramme.
    Markedet er kæmpe stort, lissom listen af fabrikker der laver det.

    Jeg er ikke fortaler for kina rammer, påstår ikke de er lavet på samme fabrik eller samme kvalitet.

    Men testen er mangelfuld, og køber du den billigste ramme fra kina, er de med garanti elendige, køber du fra de anerkendte fabrikker/leverandøre, er listen med tilfredse købere uendeligt lang, lissom den generelle kvalitet også er langt højere.


  • #3   2. jul 2015 Du har ret i det med testen. jeg syntes ikke det er kvaliteten men mere det at man er med til at foder et kopi markede som lever af andres gode idéer, design og omdømme. Det er med til at hæve prisen og ødelægger det oprindelige markede.

  • #4   2. jul 2015 Der forskel på om man køber en kopi, eller rettere en forfalskning, eller om man køber en "open mould" ramme fra eks. DengFu eller HongFu. Kopi rammerne er noget lort, "open mould" rammerne er helt OK og bliver ofte solgt her i europa, hos f.eks. Planet X, Ribble Cycles og en del flere.

Kommentér på:
Test af falske Kina rammer

Annonce