{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

SØGER fyr i Aarhus der er god til indvendige kabler, der skal trækkes nye til min rivette H8 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fået stjålet alt til min rivette på nær rammen, er ved at samle den igen med andre brugte/nye dele, nu gør kablerne, der er trukket indeni stellet, bøvl. Er der én i Aarhus der har styr på det, jeg vil selvfølgelig kompensere vedkommende herfor.

Jensen cykler er rimelig tætte på mig, men jeg har hørt så meget dårligt om deres service, at jeg ikke vil tage derhen med min rimelig dyre cykel. da den var ny kostede bare rammen 13000kr, og læste på nettet at én persons cykel havde ret mange ridser efter et værkstedsbesøg ved Jensen cykler.

MVH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØGER fyr i Aarhus der er god til indvendige kabler, der skal trækkes nye til min rivette H8
  • #1   30. sep 2015 sytråd ind i stellet, og en støvsuger på udgangshullet. Så bruger du sytråden til at trække dem igennem med.

    Claus


  • #3   30. sep 2015 Nåe jeg troede det drejede sig om at trække nye kabler, hvis man stikker et stykke sytråd ind der hvor kablet går ind, og så sætter sug på hvor det skal ud, så kan man bruge sytråden til at trække kablet med, det har virket hver gang for mig.
    M


Kommentér på:
SØGER fyr i Aarhus der er god til indvendige kabler, der skal trækkes nye til min rivette H8

Annonce