{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

lars n
lars n
Tilmeldt:
9. nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Hvilken adaptor Formula RX kaliber / Formula ø180 skive {{forumTopicSubject}}

Da der den anden morgen var en der mente han havde mere brug for de 2 bolte og adaptor fra min Radon mtb, skal jeg ud og have købt et nyt sæt så jeg kan få min kaliber monteret igen og komme i skoven !

Det er ikke noget jeg har rodet i før, og kan ikke huske hvordan adaptoren så ud. Så håber på lidt hjælp her fra.

Kaliberen har numrene: Formula RX FD 52015-00 341985
Skiven: FD 50697-00 ø180 mm.

på forhånd mange tak

mvh Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken adaptor Formula RX kaliber / Formula ø180 skive
  • #1   21. apr 2016 Går ud fra det er den til forgaffel nu skiven er 180mm

    Alt efter om det er med skruer fra siden (ISO) eller front (PM) ved montering men det kan du se på forgaflen eller ligge oplysninger in om hvilken model og årgang cykel eller endnu lettere tage et billede af forgaffel, din profil giver jo ingen oplysninger smiley

    Når vi kender de oplysninger så kan vi også hjælpe, uden er det umuligt at gøre noget udover at linke til alle adaptors som findes på markedet, du når ikke længere og andre spilder tid på at finde link som du alligevel ikke har meget gavn af smiley


  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   21. apr 2016 det er ind forfra skruerne sidder smiley og det er helt korrekt den forreste skive...

    ahh allerede der er jeg lidt videre da ISO og PM ikke sagde mig noget tidligere...


  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   21. apr 2016 Jeg er kommet i mål med det. Den lokale cykelpusher kunne fremtrylle en fra lageret smiley

    tak for svar.


Kommentér på:
Hvilken adaptor Formula RX kaliber / Formula ø180 skive

Annonce