{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.691 visninger | Oprettet:

Bjarne Riis '97 {{forumTopicSubject}}

Sad lige og snakkede med et par kollegaer, om Bjarnes cykel fra touren i 97..det lader til at alle kan huske den, og at den var møgdyr. Men jeg husker også der var en masse snak om at den skulle væren noget helt specielt. Men er der nogen der kan huske hvad der var så særligt ved den?

http://www.youtube.com/watch?v=DFzteK_y1b4

http://www.pinarello.com/en/hall-of-fame/1997-jan-ullrich/image


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bjarne Riis '97
  • #1   23. maj 2016 utrolig aerodynamisk af sin tid, skulle den i hvert fald være, designet af lotus

  • #5   24. maj 2016 Den der er en enkeltstart cykel.

  • #6   24. maj 2016 Fj
    ja selvfølgelig


  • #7   24. maj 2016 Er tyvende etape enkeltstarten?

  • #9   24. maj 2016 Det klip bringer alligevel minder frem... Kan tydeligt huske hvordan medierne herhjemme gjorde ham til den nye Indurain og folk forventede at han vandt, ikke bare i '97, men de næste fem år frem.
    Og danskerne åd den råt. Pudsigt nok er det dem som dengang købte sig fattige i gule trøjer og racercykler, der idag benytter enhver mulighed for at svine manden til.


  • #11   24. maj 2016 Nja, det er bare noget andet med fodbold. Det skulle ikke undre mig at de kunne slippe afsted med det, hvis den slags kom frem.

    Jeg mener, danske fodboldfans troede jo også at DK ville vinde EM i '96... og i 2000... og i 2004...
    Og på trods af flere og flere unge spillere der dejser om med "hjerteproblemer" og flere tydelige indikationer på massivt dopingmisbrug i fodbolden, så påstår de hårdnakket at det er en ren sport.
    Hvis cykelfans har tabt deres uskyld, så klamrer fodboldfans sig naivt fast til deres.


  • #13   24. maj 2016 den havde indbygget doping rum i frempinden....sad gladeligt i mine teenage år og var total opslugt og forgabt i touren, bjarne og hans cykel. Idag er han og touren/cykelsporten noget af det mest uærlige jeg kan tænke mig til, har mistet alt for den sportsgren.

    Beklager mit sure opstød...


Kommentér på:
Bjarne Riis '97

Annonce