{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

klinge mtb landevej {{forumTopicSubject}}

hej der ude smiley jeg cykler af og til på vejen med en kammerat som kører på racer. det sker til jeg ikke kan følge med da jeg løber tør for gear (kører 1x10) kan jeg følge bedere med hvis jeg køber en 48 tands klinge at køre med på vejen?? smiley

mvh kasper smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klinge mtb landevej
  • #1   9. aug 2016 Ja men så er den vis lidt for tung til skoven smiley

  • #2   9. aug 2016 Smid en 52 klinge på. Så er du godt kørende....

  • #3   9. aug 2016 Hvor hurtigt kører i da? jeg har også 1x10 på med 32 tands foran, maxer ud omkring 43 km/t lige ud. Så kan benene ikke snurrer hurtigere rundt. Ja nedad bliver jeg jo så sat af folk med større gear, men min kondi er bestemt ikke til at holde en mtb på den fart ret længe heller. Og hvis i ligger og holder så højt snit på landevej tager jeg hatten af.
    Dernæst tvivler jeg på at du har plads til 48 tand på din krank og ikke mindst i dit stel. Du kan nok klemme en 38 tands på men så heller ikke mere...


  • #4   10. aug 2016 En 9-42 cassette ville også hjælpe en smule :I Men kun 9T men så med 42 kan du stadig bruge den i skoven, men shit en kæde du skal have på!

  • #5   10. aug 2016 tak for jeres svar smiley har først set dem nu smiley men jeg endte med at kaste mig ud i det og købe klingen smiley det virker super godt og har fået det eksta tunge gear jeg manglede smiley der bliver godt nok lidt skiften frem og tilbage men det går nok eftersom jeg alligevel skifter hjul når jeg kører med ham smiley

Kommentér på:
klinge mtb landevej

Annonce