{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Trådløse drop post /saddelpind? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget lidt på den her "magura vyron elect" drop post: http://www.chainreactioncycles.com/dk/en/magura-vyron-elect-wireless-dropper-seatpost/rp-prod144485

Men den får lidt lunkne anmeldelser fordi der er lidt forsinkelse på hvor hurtigt den aktiverer osv, så jeg tænkte på om der mon ikke er en masse andre producenter på vej med noget lignende så det bedre kunne betale sig at vente lidt?

Nogen der har noget info om lignende produkter på vej?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløse drop post /saddelpind?
  • #2   18. sep 2016 Grunden til at jeg ikke købte den var også at den er ca 5 cm for lang, jeg har det lidt stramt med at den ikke kan indstilles til en fast top position.
    Er det ikke irriterende at man skal holde den med røven i den rigtige højde imens man venter på at den låser?


  • #3   18. sep 2016 En fast top position? Det er vel fuldt udstrakt, som med alle andre droppere. Hvis du sigter på at montere den selvom den er for lang til at kunne bruges så drop tanken. Det er et helvede at skulle finde det sted den skal stå hvergang, og så er man ikke hurtigere med en dropper.
    Du finder heller ikke andre droppere der er designet til at have en fast top position et sted under fuldt udstrakt.
    Hvor ser du at man skal holde den med røven til den låser? Det lyder temmelig mærkeligt og kan ikke se det på crc...


  • #4   19. sep 2016 Hvis den kun går til helt udstrakt og den er for lang, så kan man jo holde den nede med røven indtil den låser, feks 5 cm under fuldt udstrakt. Som der står her under "first impressions": http://www.pinkbike.com/news/ride-report-magura-vyron-elect-wireless-dropper-post-2016.html

    Et par af dem med kabel kan jo godt gøre det så vidt jeg ved. Men whatever, den der dur ikke så derfor spurgte jeg om nogen ved om der kommer nye/andre trådløse modeller så jeg kan finde en der passer.


Kommentér på:
Trådløse drop post /saddelpind?

Annonce