{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Viva Contador....
  • #2   25. jul 2010 ja uden tvivl l, det var jo tydeligt conta blev sat den dag andy havde uheldet med kæden,tænk så på hvis frank havde været der tror jeg på de havde taget sejren i år

• #3   25. jul 2010 Jeg tror Schleck kommer til at mangle lige det sidste for at slå Contador, ihvertfald rent mellem de to, jeg tror Schleck kan vinde ved måske at have et bedre hold, jeg tror det havde set anderledes ud hvis bror Franck havde været med til slut....

• #5   25. jul 2010 ja, og så kan man jo tænke, hvis Contador skal køre for Riis til næste år som rygterne går på, hvem har så størst chancer med de 2 hold. Alt efter hvordan brødernes hold kommer til at se ud.

og var det et led i en større konspiration at de spillede den danske national sang for contador sidste år. Tilfædlighed, I think not.

Planerne var da allerede på plads sidste år smiley

• #6   25. jul 2010 Lol....Michael G......og man har heller aldrig været på månen ??

Contador er den rigtige vinder..... smiley Andy mangler lige lidt før han kan nappe den gule i Paris.....

Kommentér på:
Viva Contador....

Annonce