{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Motionsløb MTB {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Nogen, der kender løbet? Hvordan er ruten, synes ikke jeg kan finde så meget om det. Er det singletrack, stier, eller blanding?

Jeg vil i den kommende tid gerne prøve kræfter med nogle motionsløb på MTB. Nogen, der har nogle gode forslag? Det kan både være på Sjælland og i Jylland. Min far og min bror skal også hives med, og de bor i Jylland, jeg bor i Kbh.

Det skal helst være ruter, der er til at få et nogenlunde flow på for begyndere. Konditionen er ikke det helt store problem, men teknikken skal trænes.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motionsløb MTB
  • #1   30. jul 2012 Prøv at se på www.fmck.dk der er et sommer mtb løb her i august.
    Der er både single track, stier og lidt grus. Man kan køre 1, 2 eller 3 omgange så alle kan være med. Der er jo selvfølgelig bakker og svære steder men man køre jo bare med farten derefter .

Mvh
    Palle

• #2   30. jul 2012 Kender ikke lige dette løb, men har kørt lidt løb i denne skov. Og som alle MTB løb vil der være lidt grus stier hvor der kan overhales. Men der er mange gode singletrack spor der oppe, så vil tro det kunne blive et sjovt løb.

• #3   30. jul 2012 Prøver lige at lure på det fmck løb.

Jeg har selv kørt det blå spor i Store Dyrehave et par gange, det synes jeg er rigtig fedt. Der er teknisk udfordrende, men dog til at få et fornuftigt flow. Jeg må da jævnligt af, men det det er ikke så galt igen. Jeg kan dog ikke se hvor ruten går.

• #4   30. jul 2012 Ang. andre løb på sjælland, så prøv at søge på disse løb.

Dustcup
    Slushcup
    Hotcup

Alle motionsløb
    Og nej jeg kan heller ikke se noget sted hvor ruten går

• #5   30. jul 2012 Kender løbet rigtig godt og skoven. Ved de har lavet en ny kanon god rute med god udfordring. Der er nemlig også grus stykker hvor der kan ovethales, det kan der også andre steder.
    Se på det smiley de har nem online tilmelding smiley

Kommentér på:
Motionsløb MTB

Annonce