{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Remtræk Amager
  • #1   4. feb 2017 Hejsa.
    Jeg kører med remtræk på et 8gears alfine nav. Det er en scott sub et-eller-andet smiley
    Jeg er helt vanvittigt glad for det. Jeg købte cyklen af ny 7/2015 og jeg runder i næste uge 4000km på den. Jeg bruger cyklen til at pendle på arbejde og motions cykling i dårligt vejr når jeg ikke nænner at tage raceren frem.
    Der er absolut ingen vedligehold udover en vask når den dårlige samvitighed trænger sig på. Det tiltaler mig helt vildt at man kan køre fx 40km i regnvejr med snask på vejene og bare køre cyklen i garagen når man kommer hjem. Næste gang du skal cykle virker den stadig helt perfekt. Det kan du gøre en måned i træk. Der ville min racer sgu knirke alle steder fra og med begyndende rust på kæde osv.

    Derfor kan jeg uden at blinke sige jeg at jeg elsker min remcykel og jeg vil til enhver tid anbefale den til andre. Ikke som en racer, men som en perfekt pendler cykel der kræver et minimum af vedligehold uanset hvad du byder den eller en uhyre praktisk vintermotionscykel, som jeg primært bruger min til.

    Hvis du har spørgsmål skal du endelig spørge smiley

    Mvh
    Kasper


Kommentér på:
Remtræk Amager

Annonce