{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Cannondale Trail 1 2018 til kæresten {{forumTopicSubject}}

Goddag.

Jeg vil gerne have min kæreste med i skoven. Hun er begynder og har aldrig kørt på andet end damecykel. Er det her et godt køb og er der andre jeg bør se på. Jeg ville gerne købe brugt, men jeg kan ikke finde noget som passer hende. Hun er 165cm/55kg/25 år. Budget maks 6000kr.
Med min begrænsede viden om mtb, er det eneste "dårlige" jeg kan se på Cannondale Trail 1, at forgaflen ikke er luft. Eller hvad?

http://www.cannondale.com/en/Europe/Bike/ProductDetail?Id=1f803617-0203-4d3f-bdfc-b415818ad373&parentid=undefined


På forhånd tak.
Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cannondale Trail 1 2018 til kæresten
  • Brian H
    Brian H Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 8
    #1   10. jan 2018 Der er luftgaffel på både Trail 1 og 2.
    Men en Trail1 '18 til 6000,-, så skal den vist være stjålne for at komme ned i den pris. (Vejl. 12.300,-)
    Vil anbefale en billigere '18 Trail frem for en '17 på tilbud. Den nye Trail har en bedre geometri, specielt til nybegyndere.
    Men du skal ikke vente for lang tid, for rigtig mange Trail modeller er ved/er udsolgt.


  • #2   10. jan 2018 Hej. Den jeg linker til koster 6000kr. Og det er en 2018 model. Hvad synes du om den?

  • Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 166
    #3   10. jan 2018 Den cykel du linker til er rigtig fin - og fin til prisen. Det giver god mening at købe en med specifik kvindegeometri og 1x drivetrain, så hun ikke skal spekulere så meget på at skifte gear.

    I virkeligheden bør man også overveje hvad cyklen skal bruges til - og hvis din kæreste minder lidt om min, så kommer hun næppe til at køre ned at stejle rockgardens inden for nærmeste fremtid. Og til spor og lidt flow i skoven er den da totalt perfekt.


  • #4   10. jan 2018 Det er jeg glad for, at du siger. Det er præcis det hun kommer til. Hyggekørsel. Og du ud ret i det med gearene. Tak for hjælpen!

Kommentér på:
Cannondale Trail 1 2018 til kæresten

Annonce