{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Prisssættelse {{forumTopicSubject}}

Hej MTB eksperter!

Jeg har været på nettet og faldt over en mountainbike som jeg købte (tror jeg i hvert fald) rigtig billigt.

Jeg har derfor lavet lidt småting ved den og skal nu sætte den til salg.

(Lidt en hobby jeg har ved siden af fritidsjob og su'en.

Men da det er min første mountainbike kan jeg sku ikke finde ud af at prissætte den. Og jeg har svært ved at finde ud af hvilken "type" mountainbike det er.

Er der nogle der kan være behjælpelige med at prissætte? Umiddelbart har jeg sat den til 3500 men har ingen ide om hvor at den skal ligge.

Mange tak!

Jeg kan sige at jeg efter et par ture på denne her, helt sikkert skal have mig en god kvalitets mountainbike en dag. Det er sku sjovt!

Link til annoncen.
https://www.dba.dk/radon-scart-hardtail-27-g/id-1042744449/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisssættelse
  • VonZ
    VonZ Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Svar: 39
    #1   21. mar 2018 Din egen indkøbspris + pris for nye dele + lidt for ulejligheden! -så er det vel ok? smiley
    -svært at sætte en mere præcis pris, på en brugt cykel i den billige ende..


  • #2   21. mar 2018 okay smiley Jeg har sku sat den en tusse ned. Kunne se de 3500 i hvert fald var for voldsomt smiley

  • #3   22. mar 2018 Det er egentlig ikke en mountainbike, men en trekking-cykel, som er lavet til blandt andet bike-packing og grusvejskørsel:

    https://www.radon-bikes.de/en/trekking-cross/cross/scart/scart-50/

    Man kan godt køre mountainbike på den, men hverken geometrien på stellet eller valget af forgaffel er egnet til mountainbike-spor. Den er til gengæld bygget til at være behagelig hvis man køre rigtig lange ture, hvor underlaget ikke altid er asfalt. smiley

    Hvis du ender op med at købe en rigtig mountainbike, vil du helt sikkert også kunne mærke stor forskel i forhold til din nuværende cykel.


  • #4   23. mar 2018 okay. Så er de medfølgende dæk i hvert fald for voldsomme! Men tak for svar. smiley

Kommentér på:
Prisssættelse

Annonce