{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Fully {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der en speciel grund til at der er så mange nyere fully til salg.
Går selv og tænker på at købe en, men er blevet usikker på om det nu er en god ide.
Er der noget dårligt ved en fully. Som foreksempel vedligeholdelse og slid m.m.


Kommentarer på:  Fully
  • #2   30. maj 2018 Aaaaaltsåååå, for mig, og hvad og hvor jeg kører og hvad jeg finder "sjovt nok", er det fint, med min hardtail. Men på sigt og for lidt ekstra sjov, komfort og "sikkerhed", kunne jeg da godt drømme, om en lækker Scott Spark 940, eller noget smiley Men som med alt andet, så er der jo også noget mode i det og selv den mest nybagte MTB kører, med god økonomi, køber da selvfølgelig en fully :-).. Jeg mener, hvorfor ikke?

  • #3   30. maj 2018 .. Men ja. Mere vedligehold. Så kører man hele året, så må man have 2 cykler smiley

  • #4   30. maj 2018 Det er trods alt (for de fleste) langt sjovere, at blæse over en rockgarden, en vild nedkørsel, en masse rødder og den slags på en fully, frem for en hardtail. Især, hvis det er en trailbike, eller noget der minder om det


  • #5   3. jun 2018 Jeg har, indtil iår, altid haft både HT og fully. Der er mere vedligehold ved fully og cyklen bliver typisk 1kg tungere. Jeg savner ikke HT så meget, kun på rene bakker og “ligenu” spor.

Kommentér på:
Fully

Annonce