{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Alternativ til NS bikes radiance? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg ville have haft et sæt ns bikes radiance pedaler. men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde nogle som har dem hjemme.

er der nogle pedaler der minder om dem som i kan anbefale?

Kommentarer på:  Alternativ til NS bikes radiance?
  • #1   27. jul NS er lidt et niche mærke, og der tror jeg ikke, at du finder nogle forhandlere, som har så mange af deres produkter på hylderne.
    Du kan tage fat på 222cycles.dk. De fører NS Bikes.

• #2   28. jul Er det forresten farven eller funktionen, som du søger alternativer til?

• #3   28. jul jeg var faktisk bare på jagt efter flat pedaler til min Scott. er aldrig blevet gode venner med klik pedale. også faldt jeg tilfældigvis over disse fra NS. og synes de er super fede. pedalerne skal bare bruges til hygge ture i skoven

• #4   28. jul Okay.
    Jeg har selv kørt med Nano fra Superstarcomponents i et pr år, og dem var jeg glade for, og så kostede de det halve ift mange andre mere "sexede" mærker. Nu er der så kommet en nyere version af dem, som jeg lige smider et link til.
    Mine Nano blev så sidste forår skiftet ud med et pr fra Bontrager efter en god anbefaling. De koster lidt mere, men det er i min optik også en bedre pedal. Bedre greb i sålen, stivere og lejerne kører også bedre.
    Men er det er pedal, som skal bruges til helt alm dansk MTB, så var jeg også gået med Nano igen.
    https://www.superstarcomponents.com/en/nano-x-evo-pedals.htm

• #5   29. jul En go budget pedal kunne også være bbb coolride... Jeg har haft et par i snart 2 år og de har godt nok kørt mange km og trådt mange watt I alt slags vejr året rundt. De er tilmed også nemme at rengøre og smøre....

Hvis du xxxx til at spendere så prøv at kig på race face de laver gode pedaler ellers så tror jeg de fleste laver gode pedaler når de begynde at koster 500-1000.....

Iøvrigt er farven fed på dem du har lagt et foto op af

Kommentér på:
Alternativ til NS bikes radiance?