{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Mads O
Mads O
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Fuldaffjedret mtb {{forumTopicSubject}}

Hej CykelGalleri

Jeg en en lille gut på 19 år og 160 cm. Høj

Jeg har kørt MTB i 3 år ca. på en hardtrail.
Kort sagt, kunne godt tænke mig en fuldaffjedret cykel.

Jeg har kigget en del på nettet og syntes der er svært at finde en fuldaffjedret hvor stel'et ikke er større end 15.5 tommer.
Jeg har ude lukkende kigget på de danske hjemme sider.
Men mit spørgsmål er om det er mulig at finde cykler så små som er fuldaffjedret?

Kommentarer på:  Fuldaffjedret mtb
  • #1   5. dec Kig efter radon, Canyon i damestel
    Eller bare små størrelser

• #2   5. dec Mener de har en small giant fully nede hos bcbikeshop.dk

• VonZ
    VonZ Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Svar: 34
    #3   5. dec Prøv Tredz.co.uk masser af kvalitets mærker, og dame cykler ned til XS. ved ikke hvilken størrelse du skal ha', men syntes udvalget ser godt ud
    -held og lykke..

• Mads O
    Mads O Tilmeldt:
    dec 2018

#4   6. dec Mange tak for svar!
    Jeg prøver

• #5   7. dec Husk dog ikke at købe en MTB der er for lille. Jeg ligger selv i grå-zonen mellem medium og large - og efter at have ejet begge størrelser kommer jeg aldrig til at købe medium igen.

• Mads O
    Mads O Tilmeldt:
    dec 2018

#6   7. dec Tak for tippet,
    Lige nu har jeg en Trek 15.5 tommer stel og 27.5 tommer dæk.

Jeg har både prøve større og den bliver for stor og en mindre er til den lille side

• #7   8. dec Bare husk at tendensen i dag er at smide kortere frempind på og rykke sadlen frem for at bibeholde lang Wheelbase og fremme styring

• Mads O
    Mads O Tilmeldt:
    dec 2018

#8   8. dec Jeg tror ikke jeg er helt med på hvad du mener Thomas?

• #9   8. dec Når du sætter en kortere frempind på giver det en mere direkte styring og en meget rarere placering når det går ned af. Ud over dette giver det kortere afstand til styret fra sadlen, derfor er der nogen der oplever at de skal op em størrelse i ramme for at kompensere for dette. Den større ramme gør også at hjulene har lidt større afstand hvilket giver en roligere cykel når det bliver bumpet

• #10   9. dec Mange cykel mærker er dog hoppet med på vognen med deres nye modeller. Så hvis du køber en ny cykel kan det godt være denne allerede leveres med en kort frempind osv, og at rammens størrelse design passer til dette.

Det er altid godt at kigge på en cykels "Reach" når du skal vurdere ramme størrelse

Kommentér på:
Fuldaffjedret mtb