{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.618 visninger | Oprettet:

Træningsprogrammer til hometrainer... {{forumTopicSubject}}

Hej.
Ja, så kom vinteren, og så fik min bror og jeg skaffet os en hometrainer. Min bror prøvede den som den første. Han tog lige 45 min her til aften. Det han kørte var følgende:
20 min opvarmning
1½ min 70 - 80% af max (2 belastning ud af 8, men der var også -4 med,)
2 min rolig
1½ min 70 - 80% af max (2 belastning ud af 8, men der var også -4 med,)
10 min i fint tempo
5 mins stigning i belastning
5 min afhogning.

- hvordan træner i hen over vinteren på hometraineren? jeg er triathlet, så jeg skal kunne holde et højt tempo i lang tid, så jeg går ud fra, at den hedder nogle gange intervaller (10 - 20 min) eller hvad siger i? hvordan skal vi træne på den?

Mvh. Bonde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Træningsprogrammer til hometrainer...

Annonce