{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.991 visninger | Oprettet:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB lygte
  • #2   8. dec 2011 Yes men var os lidt for om nogen havde erfaring med disse lygter jeg linker til

  • #3   8. dec 2011 kører med magicshine mj872 1600 lumen, et på styret + en på hjelm det giver rigeligt lys pris 895,- incl. fragt på ebay

  • #5   9. dec 2011 Køre også med en mj-872, kan på det varmeste anbefale den.

    Se evt en video jeg lavede hvor jeg køre nightride.


  • #6   9. dec 2011 Hej Mads

    Jeg kører med SSCP7 som lampe på styret og så en almindelig let 50 lumens LED pandelampe til at se "close ups" med. Det er RIGELIG lys.

    Jeg er også "kommet til" at købe den lampe vi har kørende i fælleskøb herinde, og er bange for at den giver alt for meget lys, og en del af charmen ved Night Ride forsvinder. Jeg tror sgu det bliver som at køre med sin egen lille sol... smiley


  • #7   9. dec 2011 @ Kriger . Du kan jo altid sætte SSCP7'eren op på hjelmen eller ned til navet som en slags tågelygte smiley

  • #8   9. dec 2011 køb denne her, den virker kanon og giver et super lys, batteri holder 4-5 timer med fuld styrke,
    og den kan virkeligt give meget lys

    http://www.ebay.com.au/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140570594505


  • #9   9. dec 2011 PS !!! prisern er ca 300,-kr med fragt for en 1600 lumen lygte

  • #10   9. dec 2011 Eneste problem er at den type LED slet kan give 1600lumens i det setup... Max 1000lumens måske enda endnu mindre.

  • #11   9. dec 2011 Okay jeg må prøve dette sæt så og se

  • #12   9. dec 2011 Det er også muligt at købe dem i dk...

    (link fjernet)

    (link fjernet)


  • #13   10. dec 2011 Allan.B den jeg linker til har T6 pæren i og ikke P7 som bike ray II har. T6 lyser noget kraftigere, det kan godt være det ikke er helt 1600 lumen som de skriver, men den nye T6 LED er noget kraftigere.
    vi er en del der cykler BAD vær tirsdag og torsdag, der er både nogen med P7 og T6 lygter, og når man først er 4-5 mand som cykler sammen, så er der så meget lys i skoven, at det næsten er som at cykle om dagen smiley



  • #14   10. dec 2011 kig her..
    (link fjernet)


  • #15   10. dec 2011 Kim S. Ja men siger jo heller ikke at den ikke giver nok lys og det er også rigtigt at T6 LED'en er noget bedre end P7..... Men det er bare ikke kun LED type som afgør hvor kraftig et lys det giver. Og T6 LED i den type lygte giver MAX 1000lumens.. Som også er meget lys og rigeligt til de fleste smiley Har selv en gl type med P7 og syntes sådan set også den giver ret meget lys. Så lygten er ok, det var såmen bare styrken som jeg mener er rimelig meget optimistisk smiley

    Der er iøvrigt kommet nye og endnu bedre LED som hedder U2 som giver lidt mere lys end T6 LED. Men det er IKKE kun LED som afgør lysstyrken.

    Til Kriger:

    Men med den dobbelt lygte som du har bestilt er det jo også muligt at f.eks justere styrken ned med f.eks. 50% og så istedet opnå dobbelt lystid og lidt breder lys kegle end din P7 lygte. Du kan jo også bruge det batteri som er med den nye lygte til din P7 og få meget lang lystid på den lygte. Eller købe et split kabel og køre den dobbelte på styret og P7 på hjelmen på det nye batteri. Så du får flere muligheder og det er da fedt.

    Mvh
    Allan


Kommentér på:
MTB lygte

Annonce