{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.684 visninger | Oprettet:

Mavic cosmic sl carbon {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har lige købt og modtaget et sæt spritnye Mavic Cosmic Carbon Clincher hjul. Med til hjulene medfølger der en lille pose med div. værktøjer, papire, klistermærker mm. Men der var "kun" 1 ventil forlænger med til.... Kan det være rigtigt ? Er det fordi man ikke køre med forlængeren på eller fordi der er blevet leveret en for lidt !? Håber nogen kan svare mig på mit spørgsmål...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mavic cosmic sl carbon
  • lars c
    lars c Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #3   28. apr 2012 Der var også kun en med i mit sæt.

• #4   28. apr 2012 Tak for svar smiley Vi er enige om at man skal køre med dem med mindre man køber ventiler med ekstra længde ikke sandt ?! Mine hjul er 52mm. men hvor høj en ventil skal man have i givet fald ? Alle slangerne til mine træningshjul er 48mm og de er i hvert fald for korte jo smiley

• #5   28. apr 2012 Jo du skal kun bruge dem med korte ventiler. Du kan få i 68 eller 80mm......alt afhængig af hvordan du har det med at pumpe osv

• #6   28. apr 2012 Mavics ventilforlænger er lavet således at du i den ene af forlængeren ka pumpe luft i, og den anden ende kan bruges til at åbne og lukke ventilen, og nej du skal IKKE køre med dem på. Du pumper og piller den af den igen.

Om du ka nøjes med en 60mm ventil afhænger lidt af din pumpe, men jeg kør personligt selv med 80mm ventil, ventilforlængere ka brænde op i helvede.

• #7   28. apr 2012 @ Jakob K og Steffen smiley Efter at have nærstuderet min vetilforlænger igår var det lige præcis samme konklussion jeg var kommet frem til så det er bare dejligt i lige bekræfter min teori smiley Tak. Jeg tænker fulstændig det samme nemlig.... gider ikke køre rundt med det lort på, og jeg er faktisk på vej ud af døren for at hente nogle slanger med 80 mm. ventil smiley Tusind tak for svar til jer alle.... ville bare lige været helt sikker inden jeg riggede hjulene til og kom ud at rulle med dem på... God weekend og kør forsigtigt....eller noget smiley

Kommentér på:
Mavic cosmic sl carbon

Annonce