{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Patrick L
Patrick L
Tilmeldt:
27. aug 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Ny cykel Sport/Street/city billigst muligt 0-4000? {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens, jeg går og overvejer at skifte den gamle jernhest ud da den er ved at være død, og at jeg nok aldrig har haft en ordenlig cykel.

Cyklen skal primært bruges til at cykle 8km landevej til og fra skole/træning nogle gange om ugen, og så en størretur af og til.

Jeg har været inde i 2 butikker i dag og forhører mig lidt omkring de forskellige, var også ude at prøve nogle forskellige.

Var ude at prøve en kildemoes comfort, med 7 indvendige gear, som jeg faktisk synes var den der var rarest at cykle på, og så var jeg ude på en crossover tror jeg han kaldte det med en del udvendige gear som jeg ikke rigtigt brød mig om, og så var jeg også ude at prøve en der var næsten magen til den comfort, dog med udvendige gear i stedet.

I butikken skulle jeg give omkring 4000 for dem alle, hvor jeg så skulle ud og bruge ca 1000 kr på skærme ved siden af, hvis jeg ikke tog comforten.

Men altså ville en Kildemoes Comfort være et skidt valg? Og er der evt. noget der er bedre omkring sammepris klasse, for nu kan jeg bare ved at surfe lidt rundt at jeg kan få en comfort til 3000 et andet sted fordi det er sidste års model, hvilket jeg er ligeglad med.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Ny cykel Sport/Street/city billigst muligt 0-4000?

Annonce