1.212 visninger
|
Oprettet:
Hjælp! Er det pengene værd- anbefalinger. {{forumTopicSubject}}
Hej CG.
Jeg er godt i gang med at vælge min næste mtb, og har for så vidt samlet feltet og kogt det ned til disse to modeller:
Canyon AL 9.9 29"
[ www.canyon.com]
Canyon AL 8.9 29"
[ www.canyon.com]
Min tvivl opstår især i forhold til forgaflerne, er Fox'en på 9.9'er de 2000,- mere værd?
Kan cyklerne anbefales af nogen?
Er Canyon i det hele taget til at stole på i forhold til levering, er der tit fejl i deres oplyste leverings uger osv. ??
Hilsen
Søren.
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 4 Emner: 10 Svar: 253
http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3014
Her er link til de to cykler c",)
dec 2012
Følger: 29 Følgere: 34 Cykler: 10 Emner: 4 Svar: 806
Jeg har aldrig hørt kritik af Canyon, og alle dem jeg kender, som kører på det mærke har været glade for levering og kvalitet. Du skal dog lige huske at bestille pedaler med, for det kan godt være en lidt træls overraskelse at mangle pedaler, når man tror at man kan samle sin nye cykel og tage en tur med det samme.
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 2 Emner: 14 Svar: 42
Det er selvfølgelig rigtig Simon B, men som jeg ser det er den måske største forskel ved de to nemlig Gaflerne, men mange tak for dit input, det sætter jeg pris på!
jun 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 3 Emner: 5 Svar: 73
Om det så skal være den ene eller den anden, må være en individuel vurdering.
mar 2012
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 9 Cykler: 12 Emner: 4 Svar: 72
mar 2012
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 9 Cykler: 12 Emner: 4 Svar: 72
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 1.414
I mine øjne er der kun en ting som er hele kernen i en cykel og det er stellet om så det er stål, titan, alu eller carbon som er det rigtige er en smags sag men sliddele kan man opgradere løbende og ens cykel bliver bedre og bedre, at opgradere stel senere bliver ofte alt for dyrt.
Omkring Canyon så får man generelt ret meget cykel for pengene men at der kun er positivt omkring dem er ikke korrekt, de er frygtelige at have med at gøre når der er reklamation, enten reagere de ikke eller også sker det hele bare over en lang periode hvor man ikke har et stykke køretøj, der er også folk som har oplevet hurtig respons men der er rigtig mange tråde ude på nettet om store problemer når der er RMA og de kan ikke undgås at komme for en hvis mængde købere.
Reservedele til eks fullys kan også være noget der tager en grum tid da de ikke har et lager som er særlig stort og ofte er udsolgt.
Hjælp! Er det pengene værd- anbefalinger.