{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Stephan J
Stephan J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Valg af ny Mtb hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey står overfor at skulle finde min første mtb for at se om det skovkørsel kunne være noget for mig altså 100% hobby brug.
Men kender ikke til alle faldgrupper og hvilken slags man skal holde sig fra..
Vil ikke bruge en formue på det nu men vil jo stadig gerne ha det bedste jeg kan få for de penge jeg smider 3-4000kr til cyklen efter planen...

Har set på disse

(link fjernet)

(link fjernet)

http://www.bike-discount.de/shop/k1275/a82087/nevada-29-1-7.html (en 29'er)

http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a84748/six-90.html

http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a84955/six-80.html

Hvis der er andre cykler til den pris i syntes er bedre så siger i bare til. men hvilken af de overstående ville i vælge? er meget til den trek men det skyldes vidst mest jeg havde en trek for nogen år siden den kørte dog kun på vej...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af ny Mtb hjælp
  • #1   22. maj 2013 Du gider ikke brugt?

• #2   22. maj 2013 Du får altså ikke meget cykel for de penge. Vil faktisk gå så vidt at sige at det næsten er spild af penge.
    Hvis du ikke ved om det er noget for dig, så prøv at lej en MTB en weekend i stedet for.
    Og hvis det så er noget så regn med mindst omkring 6000 kr for at få en cykel der bliver ved med at være sjov på. plus lidt udstyr som hjelm, handsker, briller evt et par bukser med pude.

• Stephan J
    Stephan J Tilmeldt:
    maj 2013

#3   22. maj 2013 jow brugt er også en mulighed..

Jamen ved godt jeg ikke får verdens bedste cykel men man skal altså starte et sted og det skal ikke være på en harald nyborg cykel, men lidt kvalitet burde man da kunne finde for de penge...

• #4   22. maj 2013 Vi er helt enige om man skal starte et sted. Problemet er bare at en cykel til 3000 kr ikke vil holde ret længe hvis den bliver brugt i skoven regelmæssigt, derfor forslaget om at leje en først. Og bliver du bidt af det så går der ikke længe før du står og vil have en bedre cykel Og som nævnt så kommer der lidt udstyr oven i.
    Men gå efter noget brugt.

• Stephan J
    Stephan J Tilmeldt:
    maj 2013

#5   22. maj 2013 Laver en annonce.

Regner med at komme til at bruge den 1-2gange i md

Hvis der nu ikke dukker noget brugt op hvilken af de andre vil i så vælge

• #6   22. maj 2013 Du kan få min Trek 6000 for 4000 smiley Den er i super god stand, ikke slidt overhovedet smiley

• #7   22. maj 2013 Martin C, prisen er sat efter hvor meget den er brugt smiley

• Stephan J
    Stephan J Tilmeldt:
    maj 2013

#8   22. maj 2013 Hehe der kan i se en siger go pris på den trek 6000 en anden siger den er dyr. Og det er sku ikke nemt at se på brugt når man ikke ved hvad det er værd smiley skal også lige ha prøvet lidt cykler for at finde den størrelse der passer mig bedst.

• Stephan J
    Stephan J Tilmeldt:
    maj 2013

#9   22. maj 2013 Nej det er rigtig. Med må da indrømme at jeg også troede en 2år gammel cykel var faldet mere i pris. Med kender ikke til cykel markedet, det er vel heller ikke nemt at se hvor langt en brugt cykel har kørt?

• #10   22. maj 2013 Martin C, hvor meget ville du sige den er værd ??

• #11   22. maj 2013 Ja, det så jeg, men da jeg skrev til ham svarede han ikke smiley

• Henry A
    Henry A Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #12   22. maj 2013 Jeg kiggede en del på brugte cykler da jeg ville til at starte med at cykle mtb
    Som du også skriver synes jeg det var en forfærdelig jungle og endte ud med at købe en Raam 29" 2.0 ny for 5500. jeg er rigtig glad for cyklen (som er blevet omtalt som discount af mange) men jeg har endnu ikke haft problemer med den og har da kørt på den i et halvt år (ved ikke hvor mange km, men mange i skov og lignende)

Jeg synes at du skal tage lidt ud i cykelbutikkerne for at se hvad du kan få for dit budget. Der findes cykelhandlere som er meget interesseret i at sælge, men også cykelhandlere som faktisk er rigtig gode til at vejlede og hjælpe

• Henry A
    Henry A Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
Kommentér på:
Valg af ny Mtb hjælp

Annonce