{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Emil B
Emil B
Tilmeldt:
14. jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Køb af MTB {{forumTopicSubject}}

Hej. CG
Jeg står og skal købe mig en MTB. Det den skal bruges til er mest lidt cykling i skoven og lidt på vejen. Men er helt blank indenfor hvilket mærke jeg skal vælge?.

Det er mest på hobbyplan jeg skal bruge den.
Den må koste mellem 4000-6000 kr.

Har lidt kig på denne : http://www.bikester.dk/359125.html
Ved ikke hvad i mener om den?
Vil gerne hører nogle lidt mere erfarne meninger om hvorfor en cykel der kan anbefales ?

Håber at kører fra jer smiley

// Emil B


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af MTB
  • #1   14. jan 2014 Du får mest for pengene ved køb af Radon eller Canyon..

    Radon har vidst lidt tilbud pt smiley

    http://www.bike-discount.de/shop/m52/k1275/radon.html?od=&ft=1


  • #2   14. jan 2014 Hvor høj er du ?!

  • Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   14. jan 2014 Er ca 175 i højden smiley

  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 49
    #4   14. jan 2014 Når du siger skov, snakker vi så deciderede mtb spor eller grusstier? Hvor ofte regner du med at køre? Har du allerede regnet ind at du nok kommer til at bruge en tusse eller to på udstyr?

  • Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   14. jan 2014 Grustier mest og lidt "terræn" og 1-2 gange i ugen regner jeg med at kører. Når du siger udstyr , er det skærme hjelm osv du tænker på eller ?

    // Emil B


  • Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   15. jan 2014 Okay smiley vil prøve at tage ud til en cykelforhandler og hører mig ad smiley

  • #8   15. jan 2014 - Men lad dig ikke snyde. Sørg på du har bare en smule forstand på det. Hvilket gear, prisklasse, bremser, stel, 29/27,5/16 osv. du på udkig efter Der er efterhånden mange cykelforhandlere (kæder) i danmark som ansætter folk der taler lort. Hvis du har en lille lokal cykelhandler med et fornuftigt udvalg så det stedet at tage hen. Det forgemenligt også der du kan få et afslag i prisen.

  • Mr. Mongoose
    Mr. Mongoose Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 41
    #10   16. jan 2014 Du kan gå til en fysisk forhandler og få mere cykel for pengene end den du har fundet der... F.eks en Cube analog 29 - den har både bedre gaffel og bremser... Og så skal du ikke selv til at samle og justere!



  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 49
    #11   16. jan 2014 Som nævnt skal du regne med en 7-8000 hvis den skal kunne holde til tæv i skoven. Du skal nok også regne med at sætte lidt til side til hjelm, briller, drikkedunk og holder, evt. Kliksko og pedaler, et par ekstra slanger og et multitool

  • Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #12   17. jan 2014 Takker for de mange gode svar smiley

    Ang gear osv.. hvad slags kan i anbefale der ? har læst om at deore . skulle være okay ?


Kommentér på:
Køb af MTB

Annonce