1.899 visninger
|
Oprettet:
Endura Hummvee Baggy Shorts Inc Liner {{forumTopicSubject}}
Hey!
Jeg er ved at bestillige nogle baggy shorts til MTB/XC kørsel..
Har læst mig frem til at Endura Hummvee er det man skal have
http://www.chainreactioncycles.com/dk/en/endura-hummvee-baggy-shorts-inc-liner/rp-prod40476
Når der står "incl Liner" er det så inderbuksen der menes? altså det er et par shorts inkl den inderste del med puden i?
Vh Emil
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 1.420
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 15 Svar: 45
Har du dem selv?
Er 187, 80kg ca og ret normal at bygning. Tænker XL er det rigtige?
sep 2011
Ryger du på en XL vil jeg tro den sidder en smule løs men så er der også plads til et par lange bukser under når det bliver koldt eller køligt, du kan justere deres liv så det er ikke sådan at de falder af hvis du rejser dig men igen det kommer helt an på hvordan din størrelse i eks jeans er.
Jeg har selv et par Singletrack II 3/4 fra dem og de har en god pasform samt størrelse passer ud fra jeans men indrømmet så har jeg bedre erfaringer med Race Face, Gore Bike Wear og Royal Racing men Endura bukserne er i brug ret tit og med stor fornøjelse, favoritten er dog Ambush buksen fra Race Face men også lidt dyre.
Omkring liners så er mine foretrukne nogle fra FOX eller Gore men vi er forskelligt indrettet så hvad jeg har det bedst med er noget andet for andre, der er kun en måde at finde ud af det på og det er at prøve sig frem.
apr 2013
Bruger normalt 31-32/32 i jeans
sep 2011
http://www.evanscycles.com/products/endura/hummvee-short-ec002086#select
http://www.cyclestore.co.uk/Endura-hummvee-cycling-shorts
Handler jævnlig ved begge og har kun haft positive oplevelser, levering er a en uge senere på din adresse.
En XL vil typisk passe en 32-34 så det vil være en fin størrelse at vælge hvis du kan lide dem lidt baggy samt have plads til en lang eller 3/4 buks under i tilfælde af vejr er køligt.
sep 2011
Hehe omkring størrelser så kommer det også an på om der er lidt kuffert på rytter, det ser man jo også på en MTB køre og så skal man en størrelse op.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 76 Svar: 791
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 11 Svar: 81
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 708
Hvad er fidussen ved baggy shorts til MTB; mere luft til bollerne, lommer eller noget andet? Enlighten me please
apr 2013
Fidusen for mig er vel at:
1. Synes det ser bedre ud når man køre på en fed mtb at man ikke har "latex dragt på"
2. Lommerne er klart et + hvis de er placeret ordenligt
sep 2011
Der er mere frihed i bukserne, de kan bruges til en lille tur i byen/havnen på cyklen og ikke ligne en bøv i bib (no offence men bibs ser ikke godt ud medmindre man træner eller køre løb), der er udluftning på lår i flere af modellerne man kan få så bedre egnet i en længere periode, man kan vælge liner efter behov den enkelte dag og sidst udseende... (mine grunde til hvorfor jeg køre med dem).
jan 2011
Enig, det er sjældent pigerne kigger efter fyre med bib, kun hvis der er en stor bule foran. Måske jeg skulle prøve et par baggy, bare for stilens skyld. De går jo ikke helt i tråd med aero linien på raceren.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 76 Svar: 791
apr 2013
Der er hermed bestilt lidt lækkert fra Chain Reaction
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.370
jan 2011
Kan kun give ham ret. Ikke en stil der betyder at du i fremtiden kan prøve tøj i en lokal forretning
jul 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 59 Svar: 1.341
Køre selv med Endura Singletrack baggy shorts. og deres shorts er lidt små i str.
Men der er altså ikke meget at spare på at købe dem over nettet, de fåes til 450 kr hor flere forhandlere herhjemme
sep 2011
Jeg ville aldrig anbefale nogen at gå ind og prøve en vare et sted for så at bestille på nettet(brokker også selv når og hvis andre gør det) og slet ikke når et mærke som Endura faktisk er ret billigt i dk noget som man vil se når man er i butikken 499kr og så har man den rigtige vare med hjem straks,
Grund til mine link er kun info i modspil til trådstarters eget link men korrekt at det kunne/kan misforstås lige som jeg misforstår Daves svar da den anden tanke slet ikke var i mit hoved men nu er der fuldt styr på det
Endura Hummvee Baggy Shorts Inc Liner