{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Min første cykel tur ( på racer ) {{forumTopicSubject}}

Det var en kold og kedelig morgen. Udenfor var alt gråt, og i det hele taget ikke et velkommene syn i det jeg skulle tage mig sammen til, at cykle på arbejde i aalborg øst. Jeg pakkede således mine ting, og gjorde dyret klar. Mon jeg var klar?

Jeg besluttede at tage afsted en smule tidligt i det regnvejret ikke rigtigt havde taget til.

Starten var en smule kølig, men efterhånden kom regnen, men ikke noget kom mig på under cykel turen. Det kunne jeg sikkert godt takke min mp3 afspiller for.

Nåede limfjordsbroen ganske fint, og på broen blev der lige tid til, at nyde den fornemme sol opgang bag mig i horisonten.

Det sidste stykke var bare en bagatel.

Og nu sidder jeg her og tænker, "så er der 25 km igen".

Jeg tror sku jeg er hooked.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Min første cykel tur ( på racer )

Annonce