{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.775 visninger | Oprettet:

Marcus R
Marcus R
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 63

Mtb allround, købe ny eller opgradere? {{forumTopicSubject}}

Hej (:
Jeg har nu i et stykke tid overvejet at købe en ny cykel & har kigget rigtig mange forskellige modeller igennem. Men her i går stod jeg og rodede lidt med min gamle (2006) Trek 4500 (med skivebremser) og kom så til at tænke på om det måske kunne betale sig at opgradere den, i stedet for at købe en ny. Det er jo billigere + jeg får en unik cykel og det er rigtig hyggeligt at rode med den. smiley
Den er ok slidt min cykel og jeg savner også lidt affjedring når jeg kører på hop med den. Desuden ville det være rigtig fedt med en full suspension, for det er altså ikke det mest behagelige at lande på en hardtail smiley Det problem kan måske løses med at købe en ny forgaffel?
Min nuværende cykel (Trek 4500) bliver brugt til at køre til og fra skole, drøne rundt over det hele, køre i skoven & så kører jeg på mine små ramper og nogle drops. Hvis jeg vælger at købe en ny full suspension vil den nok ikke blive brugt til skolekørsel, da jeg bare bruger den gamle til det. Hvis det har noget at sige er jeg omkring 162 høj og vejer 45-50 kg.
- Jeg vil ikke sige der er noget budget, da man jo får hvad man betaler for.
Mit spørgsmål er så: kan det betale sig at opgradere den eller skal jeg købe en ny?
- Hvilken cykel/dele bør jeg kigge på?
- Det må GERNE være i udlandet mht. dele. Hvis det er en ny cykel, vil jeg gerne købe den i en dansk butik, pga. garanti og så kan jeg prøve den. 
På forhånd tusind tak :b
- Hilsen Marcus.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mtb allround, købe ny eller opgradere?
Kommentér på:
Mtb allround, købe ny eller opgradere?

Annonce