{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.592 visninger | Oprettet:

Lindvalen Sälen Bikepark {{forumTopicSubject}}

Her i uge 28 har jeg været oppe i Sverige for at opleve naturen. (Og det fede)
Min mors, fars og min var pakket og læsset op, og så gik turen ellers bare deropaf.
Hytten vi skulle bo i lå langt væk fra det hele, så vi blev lidt ophidset, og gik over i recptionen og bedte om en anden hytte. Det kunne vi ikk få, så vi måtte købe en ny lejlighed. (Dvs. vi havde 2 lejligheder) Så kom vi over i noget ældrere, men det lå til gengæld tættere på det hele.

Dagen var gået og det hele var pakket ud.

Dagen efter kom det til at blive fedt. Jeg tog min Hardtail, og tog liften op. Sommerfuglene kom, for jeg havde jo aldrig kørt DH før.
Det var meningen at jeg skulle ud på det letteste spor, men det var sgu ikke færdigt. Så måtte man jo prøve et middel spor som jeg havde set under liften på vej op.

Der kom 2 Trails lige efter hinanden i starten. et stort og et lille, ellers kom der et sving og et drop bagefter. Det hele syns meget hurtigt at gå hurtigere. Så kom der 2 sving hvor det galte om at få fart på. Derefter kom der et lille drop, sving, lille drop, sving, drop, sving.
Så blev det alvorligt, Jeg kom til nogle halsbrækkende sving.
1. Der lå store sten
2. Det gik ned af i sving
3. Det var vådt og mudret
Når, efter de 500 m. kom det fedeste stykke som ca. var 1 km.
Starter med et lille drop som er så lille så hvis man ikke lander korrekt fiser man bare derudaf alligevel. Det hele er sving i de første 2-300 m. og så som et chok et lille hop, hvor man lander i et sving. Ellers kommer der en lang strækning efter det, hvor der både er drops og hop. I slutningen af den strækning kommer der et sted hvor man helst skal lave manuel over eller kører ud over et styk klippe så man lander halvt inde i et sving, der er 2 render hvor man kan se regnen har løbet i.
Så kommer der 2 sving meget hurtigt. Efter det kommer et sving hvor man skal køre på planker stortset lodrette planker. De var våde så krævede sit mod. Efter det en lang strækning med 2 drops og en masse huller. Nu er vi ved at kan se bunden tættere på. fortsætter med sving og lige pluselig et større hop som hoppes på første forsøg. Ellers drops og hop igen. så er vi ned og kan tage turen igen.

Fortsættes


Kommentarer på:  Lindvalen Sälen Bikepark
Kommentér på:
Lindvalen Sälen Bikepark

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce