{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Hvorfor ??? {{forumTopicSubject}}

Mange går og drømmer om en Specialized.
Hvad enten de er til Race, XC, DH, Free Ride eller BMC, har Specialized et topprodukt, iikke mindst i deres S-Works klasser.

Men hvad fik dig til at vælge en Specialized eller får dig til at have den på ønskesedlen?

Det kunne være interessant at få nogle gode argumenter for at vælge Specialized.

"You can never be to specialized"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor ???
  • #1   1. sep 2007 jeg var ikke særlig gammel da jeg fik min men jeg blev bare helt forelsket i dens farve især den var bare voldfed og den gang i første klasse for 7 år siden var jeg den eneste der havde en cykel med udvendige gear og den kørte mega godt dengang var jeg overhoved ikke cykel freak men så senere da jeg fandt på at det var en god sport det der med cykling fordi det er sjovt og udfordrende og lidt hårdt nogen gange og så fand jeg ud af at det var et godt mærke jeg havde og jeg vil aldrig skilde mig af med den for nu bliver den brugt som BMX indtil jeg Får penge til en rigtig BMX

Kommentér på:
Hvorfor ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce