{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Kan den sælges og for hvor meget? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Hurtigt spørgsmål.
Hvor meget tror i jeg vil kunne få for min racer? den er som sådan passet fint, og har ikke været styrtet. 54 stel 24gear claris ( I know ikke det bedste)
Jeg vil gerne have skaffet mig en ny og har som sådan fundet en jeg vil have, men har ikke behov for 2 stk.
DETTE ER IKKE SALGS ANNONCE MEN PRIS FORESPØRGSEL


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan den sælges og for hvor meget?
  • #1   10. apr 2018 Kom nu lige ind i kampen makker....!!

    Mærke?
    Model?
    Årgang?
    Gear?
    Bremser?
    Standen?
    Og ikke mindst billeder, må da være et minimum af detaljer man skal bruge for at prissætte en cykel, og du har ind til videre opfyldt et af de krav...!! Det er sgu en ommer smiley


  • #2   10. apr 2018 haha er sku nok lidt træt:/
    Der er tale om en specialized sectur, 2015 med Shimano Claris gear og bremser.
    gear er ny justerer hvis det betyder noget. nyere bagdæk.
    mener hjulsættet hedder alez.
    billeder er på min profil kan evt luge fikse dem herover i morgen. men jeg ville også gerne undgå at der fremgår som et salgs opslag jo:)


  • #3   10. apr 2018 standen vil jeg vurdere til rimelig, ingen stenslag eller ridser, dog har nogle af boltene og den der lille fjeder bag bremsen fået noget rust fra tidligere ejer, det 1.5år jeg har haft den har den altid stået inde og aldrig cyklet i regnvejr ( ud over 2gange hvor det er begyndt at regne midt på en tur)

  • #4   11. apr 2018 1000kr på en god dag

  • #5   11. apr 2018 Ja det var nok det jeg var bange for, at den ikke var mere værd. så er det lige før det ikke kan betale sig at skifte den ud før den ikke kan mere:)

  • #6   11. apr 2018 Det er jo ikke nogen guldgruppe, men jeg syns alligevel 1000,- lyder billigt.
    Nu ved jeg ikke hvad nyprisen var, men omkring 1/3 af det ville jeg sætte den til salg for som udgangspunkt smiley
    Og så få den sat til salg så hurtig som muligt nu hvor foråret er ved at gøre sit indtog.


  • #7   11. apr 2018 Jeg ville lige bruge en halv time på DBA og se hvad tilsvarende cykler står til. Brugte racercykler er åndsvagt dyre (hvis du spørger mig) så det er svært at fastsætte en pris. Find ud af hvad prisniveauet er og så sæt den en smule billigere end de andre, for at få den skudt af hurtigst muligt.

Kommentér på:
Kan den sælges og for hvor meget?

Annonce