{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

De bedste spor. {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens.

Jeg ville bare høre hvilke spor som i synes er gode.
Det vigtigste for mig er at det skal være så teknisk og vildt som muligt, og at det har et godt flow.
Del ud af jeres erfaringer, så vi kan komme ud og køre nogle fede spor!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De bedste spor.
  • #1   10. maj 2013 Momhøj ved herning, der er kommet en ny bane som jeg er ret vild med, der er en blanding af gode stigninger, tekniske spor og massere af fart smiley (link fjernet)

• #2   10. maj 2013 Mit favorit spor på sjælland er klart det hvide spor i roskilde lige ved avnstrup (tror jeg det hedder) det er noget af en bedrift at køre uden at sætte foden ned, men ikke umuligt. Et par steder kræver det god teknik at kunne køre skrænterne med rødder, især når det er lidt vådt. Samt der er nogle rigtig gode passager med godt flow og fart. Dog er jeg sikker på at noget i jylland kan matche det. Sporet er trods alt kun 9km langt

• #3   10. maj 2013 Geel skov er i mine øjne ret så teknisk og min gennemsnitfart sniger sig sjældent over 12 km/t på den rute.
    Den ville være et godt bud på en teknisk og udfordrende/vild rute?

• #4   10. maj 2013 Ebeltoft sporet, 13km op og ned, masser af udfordringer.

Molsbjerge, masser af muligheder for fedt flow med fart, og en masser af højdemeter.

• #5   10. maj 2013 Rold skov den blå rute 24 km .... ellers er der jo også 14km (24 timers ruten) ja også lige et 7 km (12 timers ruten) Ja det bliver hvis ikke bedre end i Rold : )

• #6   10. maj 2013 Lyder super godt jeg kan godt lide den hvide pil i sorø som er fuld af stigninger og fart, sporet i rude. Men det skal heller ikke ære alt for slow-flow, der skal være fart gode sving og gerne berms, drps og andre features:D

• #7   10. maj 2013 Rold skov lyder for fedt! synd at man bor på sjælland:(

• #8   10. maj 2013 Rettere sagt så meget AM/Enduro det er muligt i DK, synd at vi ikke har så meget af det:(

• #9   10. maj 2013 rude skov

• #10   10. maj 2013 Mtb sporet i Ebeltoft. Sindsyg god spor.
    Mtb sporet i svinkløv. Nok den bedste bane jeg har prøvet. Super fede ned kørsler.
    Mtb sporet i ørsted. Godt flow, knap så teknisk.
    mtb sporet i auning. Godt med højde meter på kort strækning.

Bare nogle af dem jeg syntes om smiley

• #11   10. maj 2013 Det kunne være fedt hvis der blev bygget et enduro-spor her i DK. Jeg ved godt at vi ikke har de store bjerge men man vil sagtens kunne gøre meget mere ud af de nedkørsler der er. De fleste går bare lige ned hvorefter man bare skal køre i en masse rødder og 180 graders sving, det er også super fint men det kunne være fedt hvis man lavede flere berms, drops, hops, træbroer osv. Bare så vi har en mellemting af dh og xc.

• Apollon
    Apollon Hjælpe-administrator

Følger: 8 Følgere: 46 Cykler: 6 Emner: 38 Svar: 346
    #12   10. maj 2013 Jeg er lige hjemvendt fra Svinkløv..

Var fandme et godt spor, kan varmt anbefale at bruge nogle dage der smiley

jeg selv nåede kun 60 km på ruten, før mit baghjul gik i stykker smiley

http://www.cykelgalleri.dk/fotoalbum/loeb_og_arrangementer/6776-mtb_svinkloev_klitplantage

• #13   10. maj 2013 Der er vist ikke noget der kan måle dig med rold skov, det er vildt smiley Men sporet i Sjørup skov, 8800 viborg er også ret godt. Der skal trædes hele tiden, teknist med 95% single track. 140 højdemeter pr 10 km.

• #14   10. maj 2013 Problemet med drops hop og træbroer er at det er menneske skabte forhindring. Dem er naturstyrrelsen ikke glade for da de så kan stilles ansarlig for evt skader.
    Det sagde de da vi udarbejdede sporet i sjørup skov i samarbejde med den.

• #15   11. maj 2013 Så kunne man jo bare lave en chickenway også så man kunne køre rundt om forhindringen. Ellers må man jo bare bygge nogle spor som er "use at own risk".

• #16   11. maj 2013 Rold skov..... MÅ snart til jylland!

• #17   11. maj 2013 Jeg er også vild med Teglstrup Hegn ved Helsingør på sjælland. Har været til løb deroppe to gange. Der er meget variation. Gode flow stykker med høj fart, og tekniske stigninger med rødder osv. Der er noget for alle mand smiley

Kommentér på:
De bedste spor.

Annonce