{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Tilmeldt:
17. jul 2011
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261

Mine liga {{forumTopicSubject}}

Nå jeg prøver at give mig i kast med endnu et emne som jeg beklageligvis på skal undskylde for ligger ret meget op af et tidligere emne.

Men men men jeg vil prøve at give udtryk for mit behov frem for noget kun styret af pris.

Fruen i huset har dog ladet mig justere budget til 30.000 kr.

Jeg har været ind over div Pinarello, Boardman, Cannondale, Specialized og Canyon.

Som sagt i anden tråd er jeg fint tilfreds med Ultegra´s mekaniske system (6700) og søger en cykel i samme segment.

Dvs at jeg ikke er klar til at betale for Dura Ace/Sram Red, som går for at have samme holdbarhed og overall kvalitet som sine modeller mindre (netop Ultegra og Force).

Så jeg tænker at den Carbon ramme jeg skal finde bør matche overstående, således jeg ikke står med en topmodel, der ikke matcher udstyret.
Jeg tænker at 2 bedste ramme stadig må være af en god kvalitet.

- Derfor spøger Cannondale Supersix 3 ultegra stadig i mit sind.

Geargruppen er det niveau jeg søger.
Rammen er (hvis jeg ikke tager fejl) Cannondale´s forrige topramme, hvilket alt andet lige må betyde en god ramme.

(link fjernet)

Umiddelbart tænker jeg at en pris på 22.000 vel egentlig er fornuftigt? og med et budget på 30.000 er der plads til et sæt Spinergy eller Zipp.

Senest er Colnago dukket op, som jo er en møglækker ramme, men umiddelbart også over min liga - Eller hvilken ramme er deres nr 2 om vil.?

Jeg vil uanset ud og prøve de cykler der er mig interessante så jeg vil ikke bare tage en beslutning og bestille over nettet.
Men qua min bopæl er jeg nødt til at skulle køre en længere tur, så feltet kan ligeså godt snævres ind via computeren..

Jeg ville gerne samle noget med den nye Force 22 serie evt.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mine liga

Annonce