{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Renovering {{forumTopicSubject}}

Hey, har en meget gammel benotto cykel stående, den er ret lille osv, men den kunne være meget sjov at pimpe lidt jo ;p

så tænkte på om man ikk bare kan give den noget WD40 for at tage det meste rust og så bare spraymale den med den ønskede farve ??

og så skal jeg også have nye tandhjul, og det skal være singelspeed, kan jeg godt nøjes med nogle fra thansen ? den skal ikke køres hårdt eller noget, bare til nogle hyggeture smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renovering
  • #1   29. jun 2009 jeg syntes at du skulle sandblæse dit stel, slibe diverse kabelholdere osv. af og så male det i den ønskede farve, med et par klarlak ovenpå..

mhh. til hjul skal du ha' fat i et helt nyt sæt da de skal ha' fast nav så de kan bruges til SS.. og det bliver meget nemmere hvis dit dropout er horionsontalt! ellers er det nærsten umuligt at lave singlespeed, eller ihvertrfald ikke nemt ;).

God arbejdslyst :).

• #2   29. jun 2009 okaay, vil ikke bruge så mange penge på det, så den får bare en tur under stålbørsten (:
    og kabelholdere er ligemeget, der er ingen kabler ;s pillede bremsen af da den ikk virkede og gad ikke til og skifte den ;p
    fatter nada af det her : mhh. til hjul skal du ha' fat i et helt nyt sæt da de skal ha' fast nav så de kan bruges til SS.. og det bliver meget nemmere hvis dit dropout er horionsontalt! ellers er det nærsten umuligt at lave singlespeed, eller ihvertrfald ikke nemt ;).

er rimeligt noob :*

• #3   29. jun 2009 altså det er jo det, der skal ikke være nogle kabler på sådan en cykel..
    du bremser ved at køre pedalerne ligeså stille tilbage!

http://fixie-king.dk/forum/viewtopic.php?t=3732

^^ - kig lidt der, det var en besked jeg selv skrev da jeg var novice i den verden..

• #4   29. jun 2009 Det er generallt ikke en go idé at selv male sin cykel hivs man forventer at det skal holde og at reslutatet skal blive godt. Du KAN sagtens gøre det selv og det er rent fagtiskt ret sjovt. Resultatet kommer til at vare pent i et par uger og der efter har du en cykel der ser rigtigt street ud!

Du kan få bil-lack i spraydåse hos en billackerings firma. Du kan købe en montana dåse i en street-forettning eller så køber du nogen billig sprayfarve i en farveforettning. Resultatet blir ligevel ikke så godt!

• #5   29. jun 2009 så har jeg misforstået det med SS
    altså der skal bare være 1 tandhjul, man behøver ikk kunne bremse, det har jeg fødderne til xD
    så hvis jeg bare overmaler den begynder det og skalde af ??

• #6   29. jun 2009 ja nemlig.. derfor tag dig god tid og lav et ordenligt paintjob :b.

tja, det kan du godt sige.. men det bliver aldrig ordenlig singlespeed.

• #7   29. jun 2009 okay, men hvor meget koster det at få den sandblæst ?
    nej nej, det er ligemeget (: men nu er der 5 speed på, men uden skifter ;s
    det er noget lort !! smiley

Kommentér på:
Renovering

Annonce