1.101 visninger
|
Oprettet:
Renovering {{forumTopicSubject}}
Hey, har en meget gammel benotto cykel stående, den er ret lille osv, men den kunne være meget sjov at pimpe lidt jo ;p
så tænkte på om man ikk bare kan give den noget WD40 for at tage det meste rust og så bare spraymale den med den ønskede farve ??
og så skal jeg også have nye tandhjul, og det skal være singelspeed, kan jeg godt nøjes med nogle fra thansen ? den skal ikke køres hårdt eller noget, bare til nogle hyggeture
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.477
mhh. til hjul skal du ha' fat i et helt nyt sæt da de skal ha' fast nav så de kan bruges til SS.. og det bliver meget nemmere hvis dit dropout er horionsontalt! ellers er det nærsten umuligt at lave singlespeed, eller ihvertrfald ikke nemt ;).
God arbejdslyst :).
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 60 Svar: 1.105
og kabelholdere er ligemeget, der er ingen kabler ;s pillede bremsen af da den ikk virkede og gad ikke til og skifte den ;p
fatter nada af det her : mhh. til hjul skal du ha' fat i et helt nyt sæt da de skal ha' fast nav så de kan bruges til SS.. og det bliver meget nemmere hvis dit dropout er horionsontalt! ellers er det nærsten umuligt at lave singlespeed, eller ihvertrfald ikke nemt ;).
er rimeligt noob :*
aug 2008
du bremser ved at køre pedalerne ligeså stille tilbage!
http://fixie-king.dk/forum/viewtopic.php?t=3732
^^ - kig lidt der, det var en besked jeg selv skrev da jeg var novice i den verden..
aug 2008
Du kan få bil-lack i spraydåse hos en billackerings firma. Du kan købe en montana dåse i en street-forettning eller så køber du nogen billig sprayfarve i en farveforettning. Resultatet blir ligevel ikke så godt!
jun 2009
altså der skal bare være 1 tandhjul, man behøver ikk kunne bremse, det har jeg fødderne til xD
så hvis jeg bare overmaler den begynder det og skalde af ??
aug 2008
tja, det kan du godt sige.. men det bliver aldrig ordenlig singlespeed.
jun 2009
nej nej, det er ligemeget (: men nu er der 5 speed på, men uden skifter ;s
det er noget lort !!
Renovering