{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shimano zee eller sram guide R
  • #2   10. okt 2017 Jeg er med på en lytter. hvorfor vælge Hope frem for guide...? prismæssigt er der ikke den store forskel.

  • Mickey A
    Mickey A Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   10. okt 2017 Har du kørt med guide også da?

  • #5   10. okt 2017 Ja okay.. for tænker nemlig på at mine skal opgraderes til foråret. og ikke så bare ha valgt guide. Men Hope fåes jo i orange, som passer til cyklen, så det er jo win win

  • #7   14. okt 2017 jeg har guide RSC på begge mine cykler, de har siddet på i et år nu. dem ville jeg vælge frem for guide R.

    Jeg har ingen problemer med luft i systemet, og de har kørt helt uden nogen form for problemer eller ændring i bremseeffekt, kontakt punkt eller lign.

    Jeg kører med XT ice tech skiver, og sram egne sinterede metal klodser.


  • #8   17. okt 2017 Guide er ikke et Avid produkt, men er et Sram produkt der er bygget op fra bunden af og ikke en videreudvikling af en Avid bremse.
    Audi og Seat har også samme ejere, men er heller ikke samme produkt.

    Jeg har selv Guide RS som fungerer perfekt, og som er bleeded én gang da de blev monteret.
    Jeg har ikke prøvet Zee, så jeg kan ikke sammenligne.
    Men generelt syntes jeg at shimano har en lidt mere kontakt følelse, hvor sram er lidt lettere at modulere.
    Så det er en subjektiv vurdering af hvad der er bedst, for det afhænger af hvordan du syntes en bremse skal føles.


  • Mickey A
    Mickey A Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #9   17. okt 2017 Tak for inputs, endte med at købe et sæt xt m8000 samt xt icetech skiver smiley

Kommentér på:
Shimano zee eller sram guide R

Annonce