{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  små rifter i dæk
  • #2   10. jun 2018 Du skal i hvert fald begrænse dig med hvor hårdt du pumper den op for at undgå den eksploderer lige op i hovedet på dig...!!

  • #3   10. jun 2018 den er pumpet til ca 50 psi bruger den primært til at handle nede i byen

  • Jan S. S
    Jan S. S Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 2 Cykler: 1 Svar: 5
    #4   14. jun 2018 Det at der er revner i gummi gør ikke noget for hvor HÅRDT du kan pumpe dækket, det er derimod bestemt af "Karkassen" inde i dækket som er de lag af tråde som slidbanen og resten af dækket er bygget op på. Det yderste lag gummi er en sliddel og det skal desuden beskytte karkassen.
    Faktisk risikere du derimod at ødelægge karkassen, hvis du kører med for lavt eller LAVERE dæktryk end det min. tryk dækket er konstrueret til, da karkassen (trådene) slides unødigt.
    Har i flere år kørt med "sprukne" dæk uden problemer, også på racer...det er blot et tegn på at det yderste lag er ved at mørne...(kan blive et problem når trådene bliver synlige og bliver ødelagt af enten lyset eller bliver revet over mekanisk...) også set på kun 2 år gamle kvalitetsdæk...hmmm ....men det bekymrer mig ikke...
    Har en gammel Batavus retroracer fra ca. midt 80'erne og den har stadig de originale 20mm kevlar dæk på, ...det yderste lag er ved at falde af, men de kan stadig tage 110psi
    Kør bare løs...


  • #5   15. jun 2018 Tak for kommentaren bedstilte nogle nye Schwalbe Marathon Plus SmartGuard bare lige til at ha liggende

Kommentér på:
små rifter i dæk

Annonce